2011/12/05

Sneak Thief 4: Fourth Find



Yeni oyun.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

7 yorum:

  1. selam snow..
    kapaklı yeri açtım aşağıa indim..
    karşıdaki kıyafetten anahtar..
    soldaki yangın tüpünün kilidini açtım anahtar ile, yangın tüpü..
    kıyafetin sol tarafındaki turuncu yeri yangın tüpü ile kırdım, gözlük..
    karşıdaki dümen gibi yere yaklaştım,dümene we kişiye gözlükle tıkladım, kapı açıldı..

    YanıtlaSil
  2. sol kapıdan girdim, masanın üzerinden, kalem..
    aynı odada sağdaki masanın üzerinden jar yazan bir item..
    bir çok kapı war soldaki odaya girdim, buz dolabının üst gözünden, buz..
    b dolabının üstündeki mini fırına buzdolabından aldığımı koydum yandaki iki düğmeye tıkladım...buzu çözülmüş...beyine benzer bir item aldım...
    çok koykuom,hangi örgütteim amacım ne anlamadım ki :)

    YanıtlaSil
  3. aynı odada sağdaki pembe yerin üzerinden, şişe..
    karşıdaki askıdan, bıçak..
    elimdeki jar yazan item ile beyin birleşti..( sürükledim)
    odadan çıkıp ortanca kapıdan girdim, yatağın üzerinden, tw..
    soldaki turuncu kutuya yaklaştım bıçak ile kestim, glue yazan bir item..
    sağdaki pembe roboto yaklaştım, glue yazan itemi robotun ağzına sürdüm :)

    YanıtlaSil
  4. aynı odada karşıdaki mawi çekmece gibi yerden, coin..
    birleşen iki iteme şişe we coinide koydum..4 item birleşmiş oldu yani..
    odadan çıkıp sağ kapıdan girdim..yerden, kağıt..
    sol we sağ üst borudan birer parça..
    odadan çıkıp tekrardan ortanca kapıya girdim..
    robotun ağzına kağıdı koydum..kalemle ağız çizdim..lewer yazılı bir item aldım..

    YanıtlaSil
  5. odadan çıktım en sağdaki kapıdan girdim..
    karşıdaki pembe cihaza yaklaştım..soldaki kola tıkladım..
    ortadakinde, uzun diktörtgen wari bir şekil çıktı. o şekle elimdeki yeşil tüp ile tıkladım...
    kolu bir kere daha çewirdim en sağdakinde o dediğim şekil çıktı we yine yeşil tüp ile tıkladım..
    kolu son kez çewirdim.....we gene aynı işlemi yapınca, mawi kağıt..
    kağıdı about yapıp, üzerine tw...iki adet boru..robottan aldığım çubuk..we beyni koydum...
    ama bir çubuk daha bulmam gerek sanırım...sağ kol eksik kaldı..

    YanıtlaSil
  6. o pembe cihazın kolunu da aldım..
    mawi kağıttaki yerine koydum..
    amacımı en sonunda anladım :D robot yapmış oldum we oyun bitti..

    YanıtlaSil