2011/12/17

Santa Room Escape


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

12 yorum:

  1. slm
    ağaçtan,küçük evden, avludan,çam ağacından top aldım soldaki büyük ağaca taktım anahtar aldım

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler mehbub kısa ve kolaydı :)

    YanıtlaSil
  3. kıza yaklaştım başından küp ,yanındaki her neyse onun da başından küp aldım,eve yaklaştım şapkanın altından,kitapların arasından,armut a benzeyen oyuncaktan şekiller aldım torbaya ve balonlara yaklaşılıyor.elimdeki şekilleri yerdeki kutuya taktım

    YanıtlaSil
  4. :))neese yazmayalım o zaman.

    YanıtlaSil
  5. yazsanız ıyıydı :)

    YanıtlaSil
  6. bol eğlenceler. artık 2 yıllık kazancım tükenene kadar sponsor olduğum oyunlar yayınlayacağım.:D

    YanıtlaSil
  7. cok kolaymıs bu bıtıverdı :)

    YanıtlaSil
  8. Mixgamescim ellerine yüreğine sağlık...Kazancın tükenir mi bilmem ama, duyduğum gurur we hayranlık her geçen gün artıor...
    Bol kazançlar:)

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler hily. bol bol kazanmam için sizlerin oyunumu bol bol oynamanız gerekiyor:D bol eğlenceler...

    YanıtlaSil
  10. mixgamescim bu puanlı oyunlarda subbit koymanı öneririm..

    YanıtlaSil
  11. Mixgames, şirin , eğlenceli bir oyundu, teşekkurler..
    Şimdi ben doğru mu anladım diye soruyorum :) Bu oyunu sen yapmadın ama yapan birine sponsor oldun di mi? Bu oyun ne kadar cok tıklanırsa sen o kadar cok reklam alıp, başka oyunlara sponsor olabileceksin...Sen patron oldun yani :))))
    Şakası bir yana çok güzel bişey bu.. Bizler her oyun tıkladığımızda yeni bir oyun yapılmasının da temellerini atmış oluyoruz...(Nasıl da, hemen kendime pay çıkarttım bu durumdan :) )
    Oynayanı ve çözeni boool oyunların olsun inşallah :)))

    YanıtlaSil