2011/12/29

Room With Bath Escape



Escape Games Land yapımı yeni oyun..İyi eğlenceler..



7 yorum:

  1. musluktaki renkleri askılığa uyguladım kırmızı top aldım kapıya taktım
    pencerenin kenarından olta ucu
    kaloriferdeki ip ucuna göre escape çıkıyor ama anahtarsız açılmadı

    YanıtlaSil
  2. klozetin solundan ip alıp olta ucuyla birleştirdim lavabodan karo aldım

    YanıtlaSil
  3. küvetin solundan kare
    şampuanların orda renk sıralaması var sanırım kırmızı yeşil beyaz

    YanıtlaSil
  4. küvetin içinden anahtar aldım
    renkleri yerdeki mozaiğe girdim kürek aldım

    YanıtlaSil
  5. kürekle saksıdan anahtar alıp çekmeceye taktım escape yazınca bişey aldım
    musluk başıymış musluğu açınca şifre verdi
    çekmeceye girdim üçgen aldım kapıya taktım çıktım

    YanıtlaSil