2011/12/05

Room Flag


Yeni oyun. İyi oyunlar


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

9 yorum:

  1. bayrak ve çelenkten anahtar bi bayrak daha bayrakların ülke isimlerinin bazıları renkli
    anahtarla kapıyı açtım şifreli kutu
    mavi kitaba bakılıyor pembe açılmıyor
    5mavi,15 siyah ,4 kırmızı harf saydım
    bayrakları aldığımız yerde yazılar var onlara göre kabindeki kutuya 4 kırmızı harfleri kullanmalıyız
    kabin için de 5 mavi harf kullanın diyor

    YanıtlaSil
  2. mavi harfler L-O-C-R-A
    kırmızı harfler A-G-M-I anagram bulmak gerek

    YanıtlaSil
  3. kutuya MAGI yazdım kalp aldım
    kalbi aleve tuttum anahtar ve kapının yanındaki panelin şifresini verdi büyükten küçüğe eşit sayıda basınca sıfırlanıyor farklı basınca olmuyor

    YanıtlaSil
  4. OLDU CAROL YAZINCA KUMANDA ALDIM

    YanıtlaSil
  5. kapının şifresinde kaldım oynayan varsa cevabını yazsın ben yapamadım artık sonra bakarım :(

    YanıtlaSil
  6. Kapının şifresi: Yazan sözcükteki ingilizce rakamları bulmak gerekiyor: düzenleyince one two eight yazıyor

    şifrede 821

    YanıtlaSil
  7. 812 :) yuvarlakların üstündeki, once büyük 8, sonra ortanca 2, en son da küçük 1 giriliyor.
    Teşekkurler arkadaşlar..

    YanıtlaSil
  8. sağolun kızlar çıktım sayenizde :)

    YanıtlaSil