2011/12/22

Playroom 2


Yeni oyun..İyi eğlenceler

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

48 yorum:

  1. heykelciklerden nahtar
    radyatörü açtım 1 tur döndüm oyuncak kurma parçası ve tabağı aldım
    kurma parçasını oyuncağa taktım
    perdelerin altından küp ve ayılı pipet aldım
    anahtarla balkona girdim
    bitkiden tornavida

    YanıtlaSil
  2. sağda dolabdan 2 küp aldım
    kapılı ekrandan kedili pipet ,şişe ve küp aldım
    yatağın altından oyuncak üstünden köpekli pipet kutudan koyunlu
    2 eksik kaldı bunları oyuncağa takabiliyoruz

    YanıtlaSil
  3. kapının penceresini tornavidayla söküp küpleri yerleştirdim resim parçası aldım

    YanıtlaSil
  4. Kolay gelsin snow. Elimde hala aktif olan tornavida, 6 küp, şişe, tabak, make enzo yazan kağıt, anahtar, rollerskate var..

    YanıtlaSil
  5. Bir de kağıda gore tabağa 3 damla dökünce pembe bir toz çıkıyor... Çok vaktim olmadığındna kesik kesik oynayabiliyorum.. Turuncu anahtarı hala kullanacak yer bulamadım bu arada

    YanıtlaSil
  6. Fotograf makinesine hafıza kartını taktım, fişini taktım ama orda da bir faaliyet yok daha..

    YanıtlaSil
  7. balkonun orta üst karosunu tornavidayla açtım anahtar
    oyuncağı about yaptım tornavidayla tekerleklerini aldım

    YanıtlaSil
  8. sağol hoşgeldin eskiz :)
    kedi 2köpek 3 ayı 4 koyun 5 takınca harfler çıktı

    YanıtlaSil
  9. hafıza kartını bulamadım eskiz

    YanıtlaSil
  10. snow pardon başım kalabalıktı da.. Kapının sağında bir tablo var, üzerinde yuvarlak ve kareler işaretli.. Balkonu gösteriyor.. Yuvarlak da saksı.. Ona gore balkondaki üç karonun altından bişeyler alınıyor.. Hafıza kartını da ordan almıştım ben..

    YanıtlaSil
  11. Sağol snow oyuncağın tekerleklerini kuplere takınca domuzcuğu da aldım

    YanıtlaSil
  12. Nerde harfler çıktı snow? Bende harf cıkmadı.. ben zaten rastgele takmıştım onları :(

    YanıtlaSil
  13. Sanki küplerin duruşuna gore ilki ayıcık olmalı gibi ama.. Çünkü küplerde en usttekini kareli sekli ayıcıkta var mesela.

    YanıtlaSil
  14. oyuncağı kur biraz çevir ben deneme yanılma buldum sıralarını sonra tuşlara bas doğru olunca harf çıkıyor
    domuz 1

    YanıtlaSil
  15. Anahtarı kullanabiildin mi snow? Bir de kapının sağındaki renkli yer var.. şekillerden biri küpleri gösteriyor.. Gunes ve diğer çizgili olan da var..

    YanıtlaSil
  16. anahtarı kullanamadım eskiz
    1 pipet kaldı sanki merdivene ihtiyacımız var üst raflarda açılmıyor

    YanıtlaSil
  17. Tamam snow.. Evet dediğin gibi harfler çıktı.. Ben arada kayboluyorum, gelenim çok, kusuruma bakma olur mu?

    YanıtlaSil
  18. küpleri dolabın soluna koydum merdiven oldu

    YanıtlaSil
  19. ok önemli değil :)
    inek aldım orta rafı anahtarla açtım aleti kurdum ineğide takınca ragone yazdı

    YanıtlaSil
  20. Tamam snow sağol.. Ortadaki dolabı da açtım kup merdiveni sayesinde.. İçerdeki projeksiyon benzeri bişey.. Duvara yansıdı.. perdeleri mi kaptmak lazım acaba?

    YanıtlaSil
  21. kartı takınca makinanın arkasını çevirdim sırasıyla köşeleri gösteriyor
    makinayı tıklayınca odanın bazı yerlerini gösteriyor 2 resim çektim

    YanıtlaSil
  22. makinanın kenarında ayar var çevirince görüntü daha net oldu

    YanıtlaSil
  23. çekilen resimlere bakabiliyoruz

    YanıtlaSil
  24. snow renkli karelerin cevresindeki yerlere denk getirip fotograflarını çekince, duvardaki harfleri işaret ediyor.. Bir bakar mısın ona? Benim başım kalabalık yine..

    YanıtlaSil
  25. fotograf makinesi ile çekilen fotoları ,tek tek açınce herflerin oldugu duvara yansıyan slaytla her şekli bir harf işaret ediyor.. İlk fofotgrafi sekil s harfini işaret ediyor mesela, ikinci fotoda adamın elindeki pankart i harfini taşıyor gibi.. Bu sekilde eger yanlış açıdan çekmediysem silver çıktı..

    YanıtlaSil
  26. fok balığının de resmini çektim
    evet eskiz 1S,2İ,3L,4V,5E,6R Yİ İŞARET EDİYOR

    YanıtlaSil
  27. evet eskiz silver çıktı bendede

    YanıtlaSil
  28. daha müzik aletinin üstündeki harfleri de kullanmadık di mi?

    YanıtlaSil
  29. aaaaa :) ragone yani orange.. kapının sağındaki çizgili yer turucu olacak.. küpler muhtemelen silver, gri yaniii

    YanıtlaSil
  30. silver gümüş demek kapının yanında ki renklerden biri gümüş galiba 3.sü

    YanıtlaSil
  31. mor, gri, turuncu oldu.. Turuncu yapınca diğerlerini yapayım derken oldu.. Slayt guneşi ifade ediyormuş daha doğrusu guneş değil flaştı o bence.. Mor nerden geldi anlamadım ama kapı açıldı kağıt aldım

    YanıtlaSil
  32. mor gri turuncu yaptım kapıdan resim aldım

    YanıtlaSil
  33. Mor da küplerden mor olan açılmıştı,sanırım o yuzden..

    YanıtlaSil
  34. Resimde tabağın altındaki şekil ne acaba?

    YanıtlaSil
  35. Masaya koydum, 3 damla damlatıım.. iksir bana anhtar verdi, dolabın orta kiltli kapağını açıp bir köprü aldım..

    YanıtlaSil
  36. Dolabın 2 yanındaki fotoları bileştirince önce köprü konacak sonra küpler olacak sonra bariyer gibi bişey görünüyor ama, tam anlayamadım..

    YanıtlaSil
  37. Tamam köprüyü balkon kapısının ağzına koydum..

    YanıtlaSil
  38. Ve balkondan kaçtım :)) Çook teşekkurler snow..
    Güzel oyundu.. tekrar teşekkurler...

    YanıtlaSil
  39. tmm köprüyü koydum ben kaçamadım

    YanıtlaSil
  40. snow köprüyü koyunca küplü merdiveni balkona çıkartıp, parmaklıklara surukle.. Sonra da balkon demirlerini aşıp kaçıyorsun..

    YanıtlaSil
  41. haaa ttm oldu bende kaçtım sağol eskiz :))

    YanıtlaSil
  42. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  43. Duvardaki harfler ve oyuncaktaki mor renk şifresi ile ilgili resim aldım.. Harflerin hepsini alamadım ama , sanırım ipucu veriyordur resimdekiler de...

    http://imageshack.us/photo/my-images/249/fotolars.png/

    YanıtlaSil