2011/12/13

Pediaphobic Escape


Yeni oyun.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

1 yorum:

  1. selam..
    kapının sağına yere yaklaştım kırmızı anahtar..
    sağ ekrana geçtim koltuktan mawi anahtar..
    sağ ekrana geçtim tw nin sol tarafından yeşil anahtar..
    kırmızı anahtarlı yerin şifresi; yeşil, mawi, pembe, sarı..kırmızı bir alet edewat aldım..( ipucu sehpadaki mumların büyüklüğü we renkleri)
    2 sağ ekrana geçtim kırmızı topun sol tarafında yerde aleti kullandım pembe anahtar..
    yeşil anahtarlı yerin şifresi; SECRET..( ipucu tabloda yazıor..)tüp aldım..
    pusetin içindeki ördekten tüp dediğim item ile turuncu anahtar..
    turuncu anahtarlı yerdeki puzzlei yapınca we OBAMA yazınca kırmızı üçgen..
    saatte renkler war; sarı 1..yeşil 2..mawi 3..pembe 4..kırmızı 5..kahwerengi 6..
    buna göre pembe anahtarlı yeri yapınca, siyah anahtar..
    mawi anahtarlı yerin şifresi;
    kırmızı...yeşil
    mawi......sarı
    sarı......mawi
    yeşil.....kırmızı...jilet aldım..( ipucu yerdeki logolarda)
    kapılı ekrandaki saksıdan jilet ile sarı anahtar..
    sarı anahtarlı yerin şifresi;
    4213
    2134
    1342
    3421..kırmızı üçgen..
    kapıya kırmızı üçgenleri yerleştirip siyah anahtar ile çıktım..
    teşekkürler

    YanıtlaSil