2011/12/13

Natasha's Atelier

Yeni kaçış oyunu.



Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

36 yorum:

  1. masanın üzerinden çekmeceden ve yerden makas 2 tüp boya mavi bez fırça tornavida tutkal aldım. sanırım resim yapıcaz

    YanıtlaSil
  2. tutkalı mavi beze döktüm. ayrıca ilk ekrandaki kahve saksının altında ok işareti

    YanıtlaSil
  3. ütün tuvallerin arkasında ipuçları var sarı tüpüde buldum. 3 . tuvale göre karışım yapıp ara renkleri bulucaz da nasıl

    YanıtlaSil
  4. masanın yanından tornavide ile tuval seh. parçası. sandalyeden beyaz üçgen. masa çok zor yan döndü tesadüf oldu aslında

    YanıtlaSil
  5. bu arada beyaz üçgene tüplerle tıklayınca boyanıyor.

    YanıtlaSil
  6. lambada da mavi bi item var arkadaşlarrrr:)

    YanıtlaSil
  7. hımmmm sehpanın ayaklarının dibinden anahtarda aldım ben...

    YanıtlaSil
  8. hımmmm sehpanın ayaklarının dibinden anahtarda aldım ben...

    YanıtlaSil
  9. Selam,, kolay gelsin .. ben de açtım oyunu.. Ben masanın sağ tarafından bir T cetveli aldım ve about yapınca 2 parcaya ayrıldı T cetveli

    YanıtlaSil
  10. İlk ekrandaki üçgene gore, elimdeki üçgeni mavi yaptımve anahtarla actıgım cekmeceden cıkan kutuya taktım.. Ama daha cok iş var sanırım.. Umarım bitebilir hemen bu oyun..

    YanıtlaSil
  11. sarı yağlıboya da şövalenin ön kısmında.

    YanıtlaSil
  12. sehpanın solundaki hareket eden egri boru gibi iteme bakarken pencerenin pervazından tahta aldım

    YanıtlaSil
  13. T cetvelinin bir parcası ile diğer tahta parcası birleşti.

    YanıtlaSil
  14. tutkal döktüğüm bezle T cetvelini aldığım yerdeki paleti temizledim.. Sanıtım tutkal değil de tinerdi o item

    YanıtlaSil
  15. Paletin uzerinde turuncu daire sekli çıktı. Tuvallerin birinde de yeşil eşkenar dortgen var.

    YanıtlaSil
  16. T cetvelinin diğer parcası da sekillerin takıldıgı kutunun ön tarafına takılıyor

    YanıtlaSil
  17. Lambadaki de mavi kare sekli sanırım.. renkleri var da sekillerin kendisi yok henuz :(

    YanıtlaSil
  18. Tuvalleri kaldırınca 3. tuvali kaldırınca onun oldugu yerden beyaz boya aldım

    YanıtlaSil
  19. Kopya bakmaya gittim, gözümün önündeki seyi göre göre almadığımı anladım.. Çekmecedeki kutunun yanında ip var, ucunda da eşkenar dörtgen :)Makasla kestim. Sekli yeşile boyadım..
    İple de sopaları birbirine bağladım.

    YanıtlaSil
  20. İple bağladığım sopalarla lambaya tıkladım, mavi item yere düştü.. Onu aldım.. Bir tek daire şekli kaldı

    YanıtlaSil
  21. Kopya baksam iyi olacak :( Bulamadım daire seklini..

    YanıtlaSil
  22. Daire kırmızı vazonun sağ tarafında orta kısımda gibi bişeyler yazıyor ama ben bulamadım :(

    YanıtlaSil
  23. Tmama buldum.. ucu cok az görünüyor.. Vazonun govdesinin en geniş oldugu kısım hizasında sağda çok az ucu görünüyor, rengi de kırmızı.

    YanıtlaSil
  24. Hepsini taktım ama olmadı.. Mavi kare değil sanırım.. O başka bir renk olacak gibi.. Tuvaldeki gibi beyaz deneyeceğim şimdi

    YanıtlaSil
  25. Evet kare de beyaz olacaki küçük tuvadel kenarı siyah ortası beyaz olarak görünüyordu.. Kırmızı daireyi de sarı ile turuncu yapınca içinden palet aldım

    YanıtlaSil
  26. Palete elimdeki renklerden döktüm.. Acaba neyi boyayacağız? tuval olsa şövaleye yerleştirip başlardık resim yapmaya :)

    YanıtlaSil
  27. Yanlışlıkla oyunu kapattım :(

    YanıtlaSil
  28. Neyseki hemen açıldı.. 2 dk bile sürmedi, kaldığım yere gelmem.

    YanıtlaSil
  29. Paletin sol tarafına doğru tıklayınca arkasında noktalar cıkıyor

    YanıtlaSil
  30. Hmm kopya ile devam ediyorum.. Paletin arkasındaki şekiller masanın üst kısmında duvarda asılı olan kırmızı tabakta da var.. Orada paletin arkasındaki saat gibi düşünürsek, 3-6-7-8-10-11 e denk gelen noktalara tıklıyoruz ve şövalenin oldugu ekrana gidiyoruz.Ordan duvardan tuval alıp, şövaleye yerleştiriyoruz.

    YanıtlaSil
  31. Bir resim çizdim ki görmeyin:)) Bu kadar yetenekli oldugumu hiç bilmiyordum.. TRT 2 deki Bob Ross halt etmiş :))

    YanıtlaSil
  32. Tabloyu şövaleden alıp, duvara astım.

    YanıtlaSil
  33. Tablonun alt kısmında yerden bir buruşuk kağıt alıyoruz. üzerinde çark ve tabak sekilleri var.

    YanıtlaSil
  34. Masanın uzerinde duvardaki tabaklardan soldaki kahverengi olan alınıyor. About yapıp tıklayınca sekil değiştiriyor.

    YanıtlaSil
  35. Ooo onu tezgaha koyup(çarklı sehpaya) tabak da yaptım :) Tabağı da tablonun yanına astım. Tıkladım.. Tabak döndü ve kapı açıldı..
    Teşekkurler arkadaslar ...

    YanıtlaSil