2011/12/06

Mini Bomb Escape



Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

2 yorum:

  1. selam..
    sağ ekrana geçtim pc kasasına yaklaştım sağ tarafından, matkap..
    matkap ile bisikletin üzerindeki çizgiye tıkladım,jilet..
    iki sağ ekrana geçtim yatağın altından, gaz..
    sağ ekrana geçip banyoya girdim duşakabinin içinden cd..
    banyoya açılan kapının üstüne tıklayınca ara bir boşluk war o boşluktan, taş..
    pc ekranının sol tarafındaki kutuya yaklaştım, kutunun üstüne taşı koydum, dinamit aldım..
    en sağdaki batarinin altına yaklaştım çizgiye tıkladım jilet ile,kerpeten..
    büyük dolabın widalarını söktüm kerpeten ile, çakmak..
    gazı çakmağa sürükledim çakmak, çakmağı da dinamite sürükledim, yandı..
    jakuzinin ortasındaki çizgiye dinamit ile tıkladım, anahtar..
    anahtarlada kapıya tıkladım, bitti...
    teşekkürler, güsel oyundu...

    YanıtlaSil