2011/12/01

Let Me Go To Work


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

5 yorum:

  1. saksının altında anahtar var ama alamıyorum ya:((
    adam da bir horluyoki alıp saksıyı kafasına atayım diyorum olmuyo:))

    YanıtlaSil
  2. ufff iyice yakınlaştırdım görüntüyü yine olmadı:((

    YanıtlaSil
  3. selam..
    pencereyi açtım..saksıyı, sağdaki sehpanın üstündeki kağıdın üstüne koydum..
    pencereden anahtar alıp karşıdaki dolabı açtım..çocuk ayağa kalktı..
    en sağdaki dolabı dolabı açtım..asılı kıyafetlerden aldım kutunun içinden başka bir kıyafet daha..
    yatağın altına tıkladım ayakkabıyı giyindi..
    soldaki dolabın sol orta rafından çekmece kolu aldım sürükleyerek yatağın sağındaki dolabın üst çekmecesine taktım, çekmeceden saat aldım..
    yastığın altındaki anahtarı alıp soldaki dolabın üst çekmecesine sürükledim, çanta aldım..
    aynı masanın üstündeki gazeteleri alıp kapıya tıkladım bitti...
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. canım bende öyle sandım ama saksıyı yatağındaki masanın üstündeki kağıt gibi bişi war onun üstüne koyacaksın saksıyı öyle alıorsun anahtarı pencereden...
    yastığın altındanda anahtar alınıor sonra ben onda zorlandım yastak hawada iken anahtara tıkladım ama çok zor aldım...

    YanıtlaSil
  5. yatağındaki masanın = yatağın sağındaki masanın
    3 kelime anca bu kadar güsel 2 kelimeye düşürülürdü ay ay ilahi ben..
    :o)

    YanıtlaSil