2011/12/06

Escape This House



Yeni oyun.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

11 yorum:

  1. slm.
    odaları turladım. tabloların birinde 326 yazıyordu kasaya yazdm balta.
    duvardaki çatlak yeri kırdm baltayla testere

    YanıtlaSil
  2. kapının ordan anahtar

    YanıtlaSil
  3. barın orayı açayım dedim açmadı. anahtarla t yazan itemin ordaki yere tklayınca anahtar sarı oldu öle açtı

    YanıtlaSil
  4. küp gibi bişi aldım

    YanıtlaSil
  5. oyun tıkandı ya hıc bısey yapılmıyor anahtarla kasadan küp alıyosun ve kalıyosun baska bısey yapılmıyorr sakın o kupü camlara tıklama ozaman gameover oluyorr

    YanıtlaSil
  6. testereyle kapıyı kırmayn ölüyorsunuz

    YanıtlaSil
  7. kumar masasında degısen rakamlar var ya onlarla bısey yapılacak ama denıyorum olmuyorr sıfırlamaya calısıyorumm doları ama olmuyorr

    YanıtlaSil
  8. heyyyyyyyyyyyy kimse bitiremedimi yawww ipucuna baktım okdr netteen hiçbişey yokk offf!!

    YanıtlaSil
  9. lutfen bu oyuna bırı yorum yazsın amaaaaa yaaaa

    YanıtlaSil