2011/12/18

Escape Pear Room

2keysgames yapımı eskilerden bir oyun..İyi eğlenceler

8 yorum:

  1. masa örtüsünün altından ve perdeleri açınca pencereden puzzle parçası
    bu oyunu oynamıştık diye hatırlıyom ama yanılıyor olabilirim

    YanıtlaSil
  2. masanın üstündeki şişeye about yapınca bir parça daha
    kimse yok muuuu tek başına oynanmas ki buuuu :((

    YanıtlaSil
  3. şöminenin yanından kürek alıp şömineye tıkladım köpek tasması düştü
    kesin oynadık bu oyunu

    YanıtlaSil
  4. bu sefer ince uçlu olan levye benzeri itemle tıkladım şömineye puzzle parçası düştü
    ya oynamıştık bunu yazmasam ama acaba? bu oyunun çözümü vardır sitede

    YanıtlaSil
  5. sağda çitin ordn lamba sağ ağaçtn lamba
    yılbaşı ağacndan lamba
    arkadaki küçk evdn lamba
    öndeki evn bacasndan lamba sol ağaca yerleştirdim
    anahtar evdeyim
    sağ öndeki oyuncaktan item
    yukardaki kitaplarn arkasndan item
    şapkann altndan item
    kızn şapkasndn item yanndaki oyuncaktan item
    yukarda sarı balondan bıçak
    kırmzı poşeti kestm anahtar oyncak evn içndeyim
    vazodan item hedye kutusnn arkasndan item sağdaki oyncaktn item
    çerçevenn arkasn dan item şekilleri dışardaki oyuncağa yerleştirdim anahtar
    anahtarla oyuncak evn kapsndan çıkış

    YanıtlaSil
  6. :)))) pardon yanlış oyuna yazmışım

    YanıtlaSil
  7. puzzle parcalarından sadece 1 tanesını alamadım oda saatekı noel babadaydı gıcık oldum kapattım oyunu :)

    YanıtlaSil