2011/12/10

Episode 002


Yeni oyun..İyi eğlenceler

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

45 yorum:

  1. japon işiyse zordur bakalım

    YanıtlaSil
  2. tekmiyim bu alemde vah halime

    YanıtlaSil
  3. dakka bir gol bir.kapıya tıkladım simsiyah bir ekran

    YanıtlaSil
  4. kızın cebinden tel aldım ama çalıştıramadım bir türlü.oynayana yokmu

    YanıtlaSil
  5. yok tek değilsin en başından beri burdayım ama..
    kapıyı açıyorum karanlık bir odadayım hiç birşey göremiyorum .
    oyun bozuldu diye tekrar tekrar başlatıyorum. ondan sesim çıkmadı

    YanıtlaSil
  6. sağa döndüm kırmızı ışığa bastım oda aydınladındı

    YanıtlaSil
  7. kapıyı açınca karanlık yerde ne yaptın?

    YanıtlaSil
  8. mavi kapının solunda duvarda numaralar var.0000 889 5534

    YanıtlaSil
  9. bende öyle sandım ama kızın cebinden teli almak gerekiyormuş. bu arada yorumlar geç geliyor

    YanıtlaSil
  10. mavi kapıdan 2 sağ yaptım kır. koltuklar çekiliyor arkasını tıklayınca bir kağıt yönler var

    YanıtlaSil
  11. bu seferde odayı aydınlatamazsam kapatıcam son denemem

    YanıtlaSil
  12. lavobunun üzerindeki 3 ayna da oyunuyor ama birşey yapamadım

    YanıtlaSil
  13. duvarda beyaz bir kare var ona basınca açılıyor kırmızı nokta çıkıyor.

    YanıtlaSil
  14. sağda ve soldakahverengikapılar var tam karşı duvara bas solda görüceksin

    YanıtlaSil
  15. tuvaletlerin hepsine tıkladım tv kağıtlarının üzerinde isimler var. buldun mu ışığı

    YanıtlaSil
  16. 3 aynanın en sağındakine koltuğun altından bulduğumuz kağıttaki yönleri uyguladım(tersten) sağ sol sol sağ sağ sol anahtar verdi

    YanıtlaSil
  17. anahtar ile soldaki dolabı açtım.kart-bardak-merdive aldım.kasaya889 5534 yazdım kol aldım. dolabı yapamadım

    YanıtlaSil
  18. yukarıda sigortalar var onlarada bişey yapamadım

    YanıtlaSil
  19. merdiveni saatin altına koydum arkasını çevirdim ama pilalınmıyor. yalnızmıyım ya takılmaya başladım

    YanıtlaSil
  20. kapağının arkasından kağıt aldım sayılar var ve peace yazıyor

    YanıtlaSil
  21. dolaba uygulamaya çalıştım ama olmadı. kartı da bir yerde kullanamadım

    YanıtlaSil
  22. dolaptaki şifre ile açtığımız kırmızı kasanın bir gözünde tornavide varmış tıklarken onu da buldum

    YanıtlaSil
  23. 1475
    6382

    1 den 8 e sırayla basarsak staf odasındaki dolap açılıyor(ipucu tuvaletlerdeki yazılarmış)

    Anahtala açılan dolaptan alınan tornavida ile de otomatik door..yazan kutu açılıyor(sağ yandan)

    YanıtlaSil
  24. yuziar nasıl çevirdin yazıları

    YanıtlaSil
  25. Sema kopya çektim. Kırmızı kanepenin en sağında duvarda tornavidanın kullanıldığı bir bölüm var. Oradan bir parça alınıyor.

    YanıtlaSil
  26. sende açıldımı ben de neden açılmadı ya. kutulara soldan sağa 12 diye numara vermedinmi

    YanıtlaSil
  27. Sema birde
    1485
    6372 yi dene.Escapede bir kaç şifre yazılmış

    YanıtlaSil
  28. yok olmadı.open a basıyoruz değilmi yazdıktan sonra

    YanıtlaSil
  29. Bu oyun güzel ama ilerleyemeyince sıkıntı bastı." Emergency light box " varmış onu arıyorum

    YanıtlaSil
  30. şifrede kaldım hiçbiri olmadı

    YanıtlaSil
  31. nihayet buldum. Staf odasında üstte şalter varmış. sol şalteri süpürge ile kaldırıp ışığı söndürünce ortam mararmıtor . Eğri boyun burada kullanılabiliyor artık.

    YanıtlaSil
  32. nihayet buldum. Staf odasında üstte şalter varmış. sol şalteri süpürge ile kaldırıp ışığı söndürünce ortam kararmıyor . Eğri boyun burada kullanılabiliyor artık.

    YanıtlaSil
  33. Buradan da bir knob denilen cisim alınıyor. Knoblar kırmızı koltuğun sağındaki duvardaki yerine takılınca şalterler kaldırılabiliyor ve beyaz kutu aktif artık, kart takılabiliyor.

    YanıtlaSil
  34. kolay gelsin sema ve yuziar bardağa üç musluktan da su doldurdum çiçeğe dökmeye çalıştım ama oldu mu bilmiyorum artık dolduramıyorum da

    YanıtlaSil
  35. Bardağa 2 kez su doldurdum ama kullanmadım.

    24134 son şifre ve çıkış.(normal end)



    Çıkmadan su kullanılırsa happy end oluyormuş

    YanıtlaSil
  36. ben automatic door yazan yeri açamıyorum,sağ yanına zoom yaptım ama olmuyor,şalteri açıkken kapalıyken,ışık açıkken kapalı iken denedim ama olmadı,açan o sarı renkli ikinci anahtar değil mi?

    YanıtlaSil
  37. bardağa su da dolduramadım,siz o sağ koltuktan tornavida ile aldığınız itemi kullandınız mı?

    YanıtlaSil
  38. Tuvaletlerdeki yazılar japonca sayıların okunuşu..
    ichi-1
    ni-2
    san-3
    shi-4
    go-5
    roku-6
    nana-7
    hachi-8 anlamına geliyormuş..

    Pencereyi gördüğünüz ekranda soldaki 2 kapıyı ve sadaki iki kapıyı yazıp, diğer ekrana geçince de diğer ikisini (yön değişeceğini unutmadan) not ederseniz, dolabı açabilirsiniz... Pencereye göre diye düşünürsek, kapılardaki yazılar pencere solda kalacak sekilde düzenlenmiş... Umarım yardımcı olur...

    YanıtlaSil
  39. Adsız merdiveni dore (altın) rengi çiçeğin oldugu dolabın önüne koyup, üstteki dolabı acacaksın sarı renkli anahtarla.. Oradan başka bir tornavida alıp, onunla automatic door yazan kapağı, sağındaki kısımdan açacaksın...

    YanıtlaSil
  40. Adsız sağ koltuktan tornavida ile alınan item ve yine ışığı açtığımız düğmenin oldugu yerdeki açınca çıkan item yine koltugun sağ kısmındaki duvara takılıyor.

    YanıtlaSil
  41. 24134 ün nerden geldiğini bilmiyorum (muhtemelen peace yazan kağıttan) ama, onu girdikten sonra elimdeki bardağa su doldurup, altın rengindeki çiçeğe gittim, aydınlanmış... ona bardakla su dökünce coin aldım. ve happy end'le çıktım..

    Çook teşekkurler arkadaslar..

    YanıtlaSil
  42. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  43. http://imageshack.us/photo/my-images/442/yazi.png/

    buradaki harfler sayılandırılmış.. Buna gore PEACE ye denk gelen sayıyı 24134 ü yazıyoruz.

    YanıtlaSil