2011/12/01

E 3D: Tea Room


Yeni oyun..İyi eğlenceler..




10 yorum:

  1. bir geri yapıp yerden yastık aldım..
    masanın üstünden bardak we çaydanlık..
    kapının olduğu ekranda yukarı okla gelen yerden tel..
    kapının olduğu ekrandan bir sağ yapınca küp..
    tel dediğim itemle, ilk ekrandan iki sağ yapınca üzerinde taşlar olan bir yer war onun altındaki çekmeceyi açtım..anahtar aldım..

    YanıtlaSil
  2. ilk ekrandan bir sağ yapınca tahta kutuyu açtım anahtar ile, t wida..
    t wida ile kapının yukarısına tıklayınca lamba war ona tıkladım..
    kaybolan lambanın yerine aynı yere yastıkla tıkladım...
    itemler arasında yastık yanmış tutumuş :)

    YanıtlaSil
  3. buarada bir itemim daha war sanırım masanın üstünden almıştım kağıt gibi bir item..
    bardağı çaydanlığa sürükledim kayboldu...( tam tersi de olabilir )
    yanan yastığı kağıda sürükleince ne oldu anlamadım...ama sanırım bir şeyde olmamış :)

    YanıtlaSil
  4. slm..yanmaz kağıdı sehpanın üzerine serip demliği koydum..ısınınca alıp duvardaki panoya tuttum işaretler çıktı

    YanıtlaSil
  5. selam minnci..
    çıkmam lazım malum yemek zamanı
    :o)
    kolay gelsin sana

    YanıtlaSil
  6. çıkan işaretler sürgülü kapağı anımsattı..öle denedim ama birşey olmadı..

    YanıtlaSil
  7. işarettekilere göre kapağı açtığında sağ ekrandaki dolaptan çekiç aldık

    YanıtlaSil
  8. çekiçle vazoyu kırdım

    YanıtlaSil
  9. vazoyla da kapıya tıklayınca bitti

    YanıtlaSil