2011/12/28

After Angry Bears




Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

25 yorum:

  1. kazmayı aldıktan sonra kaldım

    YanıtlaSil
  2. YASTIĞIN ALTINDAN AYI

    YanıtlaSil
  3. HB.
    HEP AYI FİGÜRÜ TOPLUYORUM

    YanıtlaSil
  4. ben bayağı ilerledim iki ayıcık lazım

    YanıtlaSil
  5. kazmaya kadar takılırsan yardımcı olurum

    YanıtlaSil
  6. MAVİ YEŞİL TOPLARI YAPAMADIM

    YanıtlaSil
  7. o aktif değil daha .kazmayı hallettinmi

    YanıtlaSil
  8. çekmeceler aktif olmadan birşey yapılmıyor

    YanıtlaSil
  9. KAZMAYLA TELEVİZYONUN ALTINDAN AYI ALDIM

    YanıtlaSil
  10. renkli çekmeceyi yaptınmı

    YanıtlaSil
  11. Kolay gelsin, ben siz bitirmişsiniz diye yorum yazmamıştım ama.. Nerde kaldınız bilmiyorum, çıkmıştım ben.. Takıldığınız yeri soylerseniz, aklımdaysa yazarım değilse tekrar acarımm

    YanıtlaSil
  12. renkli çekmece nasıl

    YanıtlaSil
  13. dolaptaki renkler göre yapıyorum olmuyor

    YanıtlaSil
  14. hangi renkli cekmece adsız? Arada oklar olan mı? Dolaptaki sıraya gore aradaki oklara tıklıyorsun.. iki kez tıklayınca da okların yönü değişiyor.. Oklarla yonlendireceksin yanii

    YanıtlaSil
  15. sordum ve buldum

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. günaydın, kazmayı nereden aldınız? sadece 4 ayıcık var bende

    YanıtlaSil
  18. Adsız neyi nerden aldığımı hatırlamıyorum ama çekmeceler konusunda sana şole yardımıc olabilirim.. Renklerle ilgili olanı yukarda yazmıstı.. Diğeri de zaten puzzle..
    9 tane yuvarlak olan cekmecede TV deki gibi Z çiziyorsun.. 16 tane kare olan cekmeceye bir yerlerde sayılar vardı 1-23, 2-1,4 gibi.. 4 tane sırada hangileri işaretleyeceğini gosteriyordu o sayılar.
    Sayı şifresi tornavida ile dunyayı açınca cıkıyordu. Hatırladıklarım bunlar.

    YanıtlaSil
  19. çekmeceleri daha yeni gördüm :)

    YanıtlaSil
  20. Bağ makası ile saksıdaki bitkiyi kesmiştim. Testere ile sandalyenin ayağını kesmiştim. Törpü ile masanın ustundeki sepete tıklamıştım.. Kazma ile de TV nin altına tıklamıştım.. Bıçakla kavunu kesmiştim...
    Eger bunlar yardımcı olmadıysa oyunu tekrar açabilirim.

    YanıtlaSil
  21. oklu renkleri yapamadım

    YanıtlaSil
  22. Adsız camlı dolabın önünde renkler var, o renklere göre çekmecede dairelerin arasındaki oklara tıklıyorsun.. Okları işaretlerdikten sonra tekrar tıklarsan okun yönün değiştirebiliyorsun

    YanıtlaSil
  23. http://imageshack.us/photo/my-images/202/renkli.png/
    Resim aldım umarım yardımcı olur.. Aradaki oklara tıklama sırasını verdim.. Okun yönünü değiştirmek için iki kez tıklıyorsun.

    YanıtlaSil