2011/12/29

Composer Mystery



Abroy yapımı yeni oyun..İyi eğlenceler..



17 yorum:

  1. çekmecededki puzelı yaptım tornavida aldım

    YanıtlaSil
  2. yuvarlak döner puzelı yaptım kılıç aldım.

    YanıtlaSil
  3. sayı şifresi
    12
    236
    197
    89
    levye aldım kafam dağınık zorla yaptım:)

    YanıtlaSil
  4. yemek masasından puzel parçası

    YanıtlaSil
  5. yataktaki yastığın altından bir parça daha

    YanıtlaSil
  6. piyanonun tuşlarından levyeyle bir parça daha

    YanıtlaSil
  7. tornavidayla gitardan bir parça daha

    YanıtlaSil
  8. çekmecelrdeki renkli sayılı şifrenin ip ucu piyanonun arkasındaki tabloda notaların üzerinde 8346

    YanıtlaSil
  9. ince uçlu tornavida benzeri bir nesne aldım

    YanıtlaSil
  10. çekmecede yuvarlak renkli yerin şifresi orgun üzerinde yeşil- kırmızı-mavi-sarı-pembe-siyah makas aldım

    YanıtlaSil
  11. makasla kanepenin kumaşını kestim bir parça daha

    YanıtlaSil
  12. ince uçlu tornavida ile arptan bir parça daha

    YanıtlaSil
  13. kılıçla ahşap görünümlü piyanonun sol altındn bir parça daha

    YanıtlaSil
  14. yıldızlı yerin şifresi 400 minik kürek aldım onunla da kitaplığın solundaki saksıdan bir parça daha

    YanıtlaSil
  15. parçaları kapıya yerleştirip çıktım ellerinize sağlıııkk azcık dinlendim ama parça bölük oynamaktan başım döndü :)

    YanıtlaSil