2011/12/27

Christmas



Yeni oyun..İyi eğlenceler..

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

21 yorum:

  1. Elimde suluk, kurdele rulosu, makas ve süs itemleri var sanırım 3 tane eksiğim var.. Şifreyi de çözmedim. yeşil beyaz ve limon sarısı renkteki itemlere bakıyorum ama..

    YanıtlaSil
  2. süsler ağaca takıldı ama sanırım 3 tane daha bulmam lazım.. item yerinde 3 eksik var gibiydi

    YanıtlaSil
  3. Kurdele rulosu da ağaca takıldı

    YanıtlaSil
  4. ağacın yanından kurdele kesip alınıyor, arkasında şifre var.

    YanıtlaSil
  5. Kurdelenin sarkan kısmını kestim makasla.Önünde ve arkasında çizgiler var.. şifre burda.

    YanıtlaSil
  6. daha doğrusu çizgileri birleştirince şifre oluyor

    YanıtlaSil
  7. 832 ile (ön ve arka taraftaki çizgileri birleşirirnce)top ve kibrit aldım

    YanıtlaSil
  8. Topu ağaca yerleştirdim.. Kibritle de şömineyi yakmaya çalışıyorum

    YanıtlaSil
  9. kibriti açıp, kurdeleyi yaktım.ve şömineye attım

    YanıtlaSil
  10. gg hosgeldin :) Seni görmemişim :)

    YanıtlaSil
  11. kolay gelsin arkadaşlar:)
    ii geceler...

    YanıtlaSil
  12. Aahahah farkında olmadam suluktaki suyla atesi söndürdüm :(

    YanıtlaSil
  13. iyi geceler hilym :)

    YanıtlaSil
  14. Bu arada duvardaki tablonun arkasında bir panel açılmış..

    YanıtlaSil
  15. beni gördün ya :D
    ay ay eskizim sewiorum seni canım ya :)
    cümleten ii geceler...

    YanıtlaSil
  16. Kart aldım.. üçgen yıldız daire kare şifreyi oluşturuyor

    YanıtlaSil
  17. 8 pembe ucgen, 4 mavi kare,3 tane sarı üçgen, 2 tane yeşil yuvarlak saydım ben ama

    YanıtlaSil
  18. 3824 le kartı taktım ve cıktım.. Çok teşekkurler..
    Şirin oyundu

    YanıtlaSil
  19. Hilym senin resmin görülmeyecek gibi değil :)) gg nin resim olmayınca , ben de giriş yapmdan yazdığım için, kendi yorumum gibi bakmışım ona :)

    YanıtlaSil