2011/12/19

Cave Escape


Yeni oyun. İyi oyunlar


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

17 yorum:

  1. 1233 yaptım kollara item aldım

    YanıtlaSil
  2. yan taraftan çekmeceden bir item daha ilk girişteki yere takılıyo bu sarı itemler

    YanıtlaSil
  3. taşla yıldızı çevirdim bir sarı item daha

    YanıtlaSil
  4. yıldızın olduğu ekrandaki sağdaki taşların altından bir iteem daha

    YanıtlaSil
  5. soldan 1 2 5 . leri sarı yaptım açıldı kapak fare çıktı muzu verdm sarı item verdi

    YanıtlaSil
  6. rast gele yaptım oldu:D

    YanıtlaSil
  7. selam 1 2 ve 5 i denedım bende ama olmadı

    YanıtlaSil
  8. ılk ekrandakı makaralara göre 1 2 ve 5 oluyor heralde

    YanıtlaSil
  9. ılk ekrandakı kutunun sıfresi 1947+1987=3929 anahtar alınıyor

    YanıtlaSil
  10. anahtarlada ıkıncı cekmeceden bır coın alınıyor kaldı bır tane oda su mavı kırmızı yerler ama onu yapamadım bırcok sey denedım ama yok

    YanıtlaSil
  11. bu oyunun çözumune yardımcı olmak ısteyen var mı:)

    YanıtlaSil
  12. mavı butonların oldugu yer ıcın sol en sol üç tanesini ve en sagdakı uc tanesini kırmızı yapın.son coın ve cıkış

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. herkese selam..
    sağ ekrana geçtim, muz..
    aynı ekranda ortada yerden, taş we soldaki taşların altından coin..
    sağ ekrana geçtim tablodaki sayılardan 1233, bir önceki ekrandaki kolların yönü ile ilgili ipucu...yani;
    ilk kol en üstte...2. kol sağa yatık..3. we son kol da en aşağıda olunca bir coin daha..
    iki sağ ekrana geçtim soldaki tekerleği kaydırınca ortanca çekmeceden coin..
    2 sol ekrana geçtim duwardaki çarka elimdeki taş ile tıkladım, coin..
    en sağ ekrandaki makaralardan çekmecenin üstündeki iki makara we en sağdaki makaranın ortasını sarı yapınca, aynı ekrana fare gelior muzu werince bir coin daha..(1.2.5. sırası neye göre bulundu bulamadım..)
    1947+1982=3929 ilk ekrandaki kasaya girince anahtar..
    iki sağ ekrana geçip en alt kilitli çekmeceyi açınca anahtar ile, coin..
    aynı ekrandaki renk şifresi de adsızın dediği gibi, en sol ( tam olmasada) dikeylemesine 3 daireyi we en sağdaki aynı şekilde dikeylemesine gibi duran 3 yuwarlağı kırmızı yapınca son coin..
    coinleri en sol ekranda en altdaki çarkın yuwarlaklarına takınca çıkış...
    teşekkürler arkadaşlar...
    mixgamescim yine harikalar yaratmışsın...ellerine yüreğine sağlık....aynı önerimi yinelemek istiorum hele de böyle süre koyduğun oyunların bitişine subbit koymalısın bence, yani subbit koyabilirsen güsel olur naçizane fikrim:)

    YanıtlaSil