2011/12/29

Buuka of Southern Island - Episode 3 : Sleepless



 Yeni oyun..İyi eğlenceler..



12 yorum:

  1. yastıkta 37
    çekmeceden kağıt aldım
    çekmeceye tıklama sıralaması var sanırım ama beceremedim henüz

    YanıtlaSil
  2. tmm oldu kitapların uzak ekran sıralaması ile tıklayınca oldu
    anahtar ve su aldım

    YanıtlaSil
  3. kapıyı açıp mutfağa geçtim masa üstündeki kabın kapağında 4
    mutfak dolaplarından çaydanlık demlik kağıt ve bardak aldım

    YanıtlaSil
  4. çaydanlığa suyu koyup ocağa koydum yaprakların sıralamasını verdi kaynayınca tava aldım 59 yazıyor

    YanıtlaSil
  5. kağıda göre işlemi yapınca yani 37+4*59=2419 yapıyor ama şifre üç haneli

    YanıtlaSil
  6. selam gmzcim:)
    matemetikte önce çarpmayla başlanıyor 59*4=236+37=273

    YanıtlaSil
  7. slm dila teşekkürlerrr

    YanıtlaSil
  8. mis gibi papatya çayı demledik eskize seslenmek lazım :))))

    YanıtlaSil
  9. papatya çayını içince sakinleşti hanımefendi :))))
    bitti teşekkürlerrr

    YanıtlaSil
  10. ben de önce senin gibi yaptım sonra aklıma geldi:) papatya alıp küçük demliğe koyuyor büyükten su koyup papatya çayı yapıyoruz bardağa koyup domuzcuğa veriyoruz bitiyor
    eline sağlık ilk şifreyi hiç anlamamıştım sayende yaptım:)iyi gecler canım:)

    YanıtlaSil
  11. iyi geceler sanada dila :)))

    YanıtlaSil