2011/12/12

Baseball Room


Yeni oyun..İyi eğlenceler

Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

12 yorum:

  1. Merhaba.
    Nesneler sürüklenerek kullanılıyor.
    Masanın yanından top.
    Beyaz kutudan 2. top
    Yine aynı kutudan , topaların altından D harfi.
    Dolabın sol tarafından beyzbol sopası.
    Kapının dibinden 3.
    Masadan 4.top
    Panoyu beyzbol sopasıyla kırınca U harfi.
    Masanın sol üst kısmından B , sağ üst taraflarından O harfi.
    Birde masadan orta kısımlarıydı sanırım üzeri yazılı kağıt.
    Kağıtta beyzbol oyuncularının adları var.
    Dolabın üzerinde 9 tane bölüm var eğer hepsine de bulunacaksa 5 tane daha harf gerekli ve bu oyuncuların arasından 9 harfli olanlardan birisinin adımı olacak acaba..

    YanıtlaSil
  2. Toplar raftaki (herhangi birinin rahle gibi olan kısmın üst tarafına tıklayınca yakınlaşıyorlar)yerlere konuyor anlaşılan sıralaması var bulamadım.
    Kapının yanında yeşil yerdeki kutucuklara tıklayınca işlemler çıkıyor ne olduklarına dair hiçbir fikrim yok!

    YanıtlaSil
  3. selam livella,
    listedeki sıraya göre 4 topu koydum ses geldi pc açıldı
    uzun biz test sonucu kasadan anahtar aldım

    YanıtlaSil
  4. anahtarla dolabı açtım, dolaptaki anahtarlada pc masasındaki çekmeceleri

    YanıtlaSil
  5. Kolay gelsin arkadaslar.. Bu oyunu bir kaç gün once oynamadık mı biz ? Bana mı oyle geliyor yoksa? Gerçi bitirememiştik gibi hatırlıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. http://www.odaoyunlari724.com/2011/12/take-me-out-to-ball-game.html
    Bakın burada yorumlar... Belki bitirebilirsiniz siz...

    YanıtlaSil
  7. bende hatırlıyorum sanki:)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba BARIŞ ,Eskiz .
    Ben hatırlamıyorum uzun zamandır oynamadığım için (= Bitmemişmiydi bende ne oyun seçmişim siz bitiremediyseniz sonu gelmez bu oyunun.
    Sağol BARIŞ , ben ses duymuyordum kasaya hiç bakmamıştım birde ekranı büyütmeyi geç akıl ettim (= İsimleri zorla görmeye çalışıyordum.
    Ekranı büyütünce kağıtta sayı belirginleşiyor 17529.

    YanıtlaSil
  9. kesilen o küçük kağıtlar yelpazeye yerleşiyor ama nasıl olacak bilmiyorum

    YanıtlaSil
  10. bende neden eror veriyor açılmıyor

    YanıtlaSil
  11. Robamimi oyununu buldum zorlasa bile görüntüsü yeter (;
    Hem baktım o bitirilmiş hily sağolsun (=

    YanıtlaSil
  12. kulağım çınlamıştı zati:=) oynadığım oyunu bir daha yüklemişim iyi mi, zaten ben dikkatinizi ölçmek için yapmıştım denemiştim :))

    YanıtlaSil