2011/12/13

Baby's Room


Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

30 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. çöp kutusundan pembe item
    raftan pil
    yatağın içindeki örtüyü kaldırınca kare içinde 91
    çöpün altında daire içinde 90

    YanıtlaSil
  3. yatağın içinden sağ ön tarafından pembe anahtar

    YanıtlaSil
  4. gnydn. ilk ekrandaki bez değiştirme yatağının sol ayağından kağıt buldum tablo ipucu ama çözemedim

    YanıtlaSil
  5. bez değiştirilen masanın sol ayağından kağıt

    YanıtlaSil
  6. üstünde üçgen 31 yazıyor

    YanıtlaSil
  7. kağıdın üstünde + - var aynı pildeki gibi acaba pildeki zikzaklara göremi tablonun yönünü ayarlayacağız

    YanıtlaSil
  8. yaptım defalarca ama beceremedim

    YanıtlaSil
  9. evet aynen öyle oldu tabloyu sağ ve sol olarak pildeki zikzaklara göre tıkladım sandığın arkasına kilit düştü

    YanıtlaSil
  10. sol-sağ-sol-sol-sol olarak tıkladım sema

    YanıtlaSil
  11. olduuuu.pili yan çevir ben de sağ sol sağ sol sağ olarak düştü

    YanıtlaSil
  12. kiliti açtım ayıcığa takıp fermuarı açtım eşkenardörtgen: 64

    YanıtlaSil
  13. herkeste farklı bende sayılar da farklı. kiliti anahtarla açtık şimdilik

    YanıtlaSil
  14. ozaman şifrede farklı olabilir sema
    ayıcıktan eşkenar+üçgen+daire+kare olan kağıt aldım

    YanıtlaSil
  15. pardon eşkenar+üçgenxdaire+kare yazıyor kağıtta

    YanıtlaSil
  16. matematik işlem hatası yapıyorum sanırım olmadı şifre

    YanıtlaSil
  17. sandıktan pil ve fener aldım , renk şifreli birde kutu var

    YanıtlaSil
  18. yatağın altı aydınlanıyor ama bişey çıkmadı

    YanıtlaSil
  19. fenerle yatağın altından teleskop
    teleskopla camdan bakınca rakam
    rakamların sırasına göre kelebeklerin rengini girince pense

    YanıtlaSil
  20. evet bende buldum körüm ben sanırım

    YanıtlaSil
  21. pense ile tabloyu düşürünce puzzle

    YanıtlaSil
  22. fenalık geldi puzzledan olmuyor ya çok sıkıcı

    YanıtlaSil
  23. ve asla sevmediğim ve yapamadığım bir puzzle olduğu için benim oyun bitiyor :)

    YanıtlaSil
  24. sanırım ben de bırakıcam altta orjinali verse iyi olurdu ev ne tarafa balon ne tarafa gibi

    YanıtlaSil
  25. aa vermiş diğer pencereden bakınca

    YanıtlaSil
  26. Kaldığınız yerden ben devam edeyim. Puzzle yapınca kasadaki adamın boynundaki anahtarı almak için kafasına çöpten aldığımız pembe itemi geçiriyoruz ve kırmızı anahtarı alıyoruz.
    Puzzle dan resim aldım, belki yardımcı olabilir diye..
    http://imageshack.us/photo/my-images/24/puzzlee.png/
    Ve kırmızı anahtarla da çıkıyoruz...

    YanıtlaSil
  27. yaa bu kadar sinir bozucu bi puzzle olamaz yaaa :(

    YanıtlaSil
  28. aaa inanamıyorum yaptım yaa :DD hemde tesadüfen oldu oleeey yaa :DD

    YanıtlaSil