2011/12/07

Asylum V


Yeni oyun. Kolay gelsin


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

39 yorum:

  1. en sevdiğim seri gelmişş süper..:)

    YanıtlaSil
  2. bir sağ, düz ve kol indirdim. şimdilik mor ışıklar alınmıyor. haritayı arıyorum şuan

    YanıtlaSil
  3. bir sağ ve düz gittikten sonra bıçak ve kol indirdim

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler mehbup sizede kolay gelsin

    YanıtlaSil
  5. slm nurcan en sol ekrana gidip yeşil sıvıyı al sonra da morları toplamaya başla o topladıklarınla ilk ekrandan bir sol ve alt yaptığında haritayı alacaksın ordaki tipten :)

    YanıtlaSil
  6. çok sağol onları yaptımda torna vidayı kullanamadım N deki ŞİFREYİ DE yapamadım şimdilik buralarda takıldım

    YanıtlaSil
  7. mavi anahtarı alıp M yi açtın mı peki

    YanıtlaSil
  8. hayır açmadım nerde mavi anahtar ?

    YanıtlaSil
  9. eğer açtıysan ordaki çekmecede tornavidayı kullanıyoruz

    YanıtlaSil
  10. X de masaya yaklaştığımızda ipucu varya hani alt tarafına doğru bir daha tıklıyoruz şifreyi oraya giriyoruz(133) mavi anahtar alınıyor

    YanıtlaSil
  11. ben orayı görmemişim teşekkürler dryad

    YanıtlaSil
  12. rica ederim canım ben oyunu bitirdim önümde bisürü not var:)onlardan bakıyorum.orayı bulana kadar epey dolaşmıştım ben de:)

    YanıtlaSil
  13. kollar:C-H-K-V-R
    bıçak:V
    çakmak:T
    tornavida:Y
    levye:AC
    çubuk:N
    pompa:AJ
    anahtarlar:
    kırmızı-G den-R açılıyor
    yeşil-I dan-O açılıyor
    mavi-X den-M açılıyor
    gümüş-S den-AB açılıyor
    mor-O dan-AG açılıyor
    siyah-AI DAN-W açılıyor
    altın-B den-AE açılıyo
    taşlar:
    F:ruby
    A:garnet(yüzükten)
    M:sapphire
    S:citrine
    P:opal
    AB:aquamarine
    AC:pearl
    R:blue topaz
    W:emerald
    AF:period
    E:amethyst
    H:dioamond

    YanıtlaSil
  14. n deki şifreyı nasıl yapıyoruzzz yaaaaaa

    YanıtlaSil
  15. çakmak:F deki mumları yakıyoruz
    S de örümceğe tıklıyoruz
    AB de mumu yakıyoruz
    bıçak:G de sandalyeyi kesiyoruz
    tornavida:M de çekmeceye tıklıyoruz
    AC de sağdaki fayansa tıklıyoruz
    levye:R deki dolaba tıklıyoruz
    O da masanın önünde kullanıyoruz
    çubuk:W da havuzu tıklıyoruz
    E deüst taraftaki karanlık kısma tıklıyoruz
    pompa:B de klozette kullanıyoruz
    AF de küvette kullanıyoruz

    YanıtlaSil
  16. SELAM kolay gelsin

    adsız saatte ki gibi düşün yeşili 2, mavi 8,kırmızı 10,sarı 4,mor 6,pembe de 12

    YanıtlaSil
  17. tesekkurler nur

    YanıtlaSil
  18. adsız h daki dolabı açabildinmi birde dryad p den opal diye bir taş yazmış onuda bulamadım

    YanıtlaSil
  19. slm nur L deki işaretleri girince alıyoruz opali

    YanıtlaSil
  20. h deki dolap içinde e de üzt tarafı çubukla aydınlatman gerekiyor orda şifre çünkü

    YanıtlaSil
  21. adsız sorunu çok sonra gördüm kusura bakma.nur naptın buldun mu

    YanıtlaSil
  22. ay kusura bakma dryad sürekli soruyorum ama bulamadım o işaretleri nereye girecez hello bless hertürlü denedim olmadı çekmeceye

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. taşların sıralaması kitaptaki gibi mi?
    yoksa ayların doğru sıralamasını mı yapıcaz

    YanıtlaSil
  25. p deki işaretlerde ilki yuvarlak iki yanı oklu ikincisi göz üçüncüsü kolları içe doğru iki yana sarkık dördüncüsü alt tarafı artı gibi olan
    sonraki üçgen gibi olan sonuncu da s ye benzeyen umarım anlatabilmişimdir

    YanıtlaSil
  26. aylara göre ocaktan başlayarak olcak

    YanıtlaSil
  27. 34 yerine 64 yapmışım tşkkürler

    YanıtlaSil
  28. rica ederim oyunda çok güzeldi bu arada onun için de ben teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  29. f dekı mumları bı sıraya göre mı yakıyoruz bırdee h dekişifreyı yapıyorum ama olmuyoo yardım :)

    YanıtlaSil
  30. f deki mumları çok hızlı yakmak gerekiyor sırası yok ama hiçbiri sönmemeli

    YanıtlaSil
  31. h deki şifre de tekrar yazıyım 5537807734 öncesinde e yi çubukla aydınlat belki ondan olmamıştır adsız

    YanıtlaSil
  32. bı turlu yakamadım o mumları bırını yakıyorum dıgerını ykınca hemen sonuyorr yıne ddee tesekur ederım

    YanıtlaSil
  33. tamam h dekı sıfreyı yaptım sadece f dekı mumlar kaldıı off

    YanıtlaSil
  34. rice ederim adsız umarım yaparsın mumları da sönsede hemen yak sönenleri hepsi aynı anda yanıyor olcak

    YanıtlaSil
  35. cok teskkurederım oldu sonundaa ıyigeceler ..

    YanıtlaSil
  36. oyunda olan varmı arkadaşlar R dolapdan levyemi alıcam tıklıyorum bişi olmuyor

    YanıtlaSil