2011/12/05

Alien Ship Escape 8



Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

20 yorum:

  1. merhaba:)
    ilk ekranda noktaları:
    yukarı,sağ,üst
    sağ,alt,üst.yapınca ampul(uzay başlığına göre),
    bilgisayar kasasındaki renklere göre:sarı,yeşil,mavi,kırmızı yapınca cd aldım.

    YanıtlaSil
  2. kasasında mavi renk olan ekrandaki lambaya ampulu takıp yaktım.şifre.
    şifreyi bilgisayara girdim.kasaya cd.yi tıkladım.discet aldım.

    YanıtlaSil
  3. kırık bilg.ekranda sağ alttan kalem.

    YanıtlaSil
  4. kalemle sandalyeden 2.discet.
    şifreli yerdeki masanın çekmecesinden tornavida.
    tornavidayla bir yerden fuse,diğer yerdede 2 item takıp kaldıracağımız kol var.

    YanıtlaSil
  5. tornavidayla kırık kasadan plastic disk.

    YanıtlaSil
  6. selam haye, ben disketi alamadım sandalyeden

    YanıtlaSil
  7. discetler kapının yanına takılıyor.
    plastik discle cd.birleşti.

    YanıtlaSil
  8. selam rose.kalemle almıştım,canımm..

    YanıtlaSil
  9. ben de onunla uğraşıyordum, tıklarken kayboldu, disket de yok, yeniden açsam iyi olacak

    YanıtlaSil
  10. sandığın birini de açamadık

    YanıtlaSil
  11. masa altından demir çubuk alıp yeşil kutuyu açtım anahtar aldım,ve yeşil dolabı açıp mor tornavida aldım.,
    4522 ile şifreli yeri açıp 2.useyi aldım,kol olan yere takıp kolu indirdim.

    YanıtlaSil
  12. bende mi var bişe anlamadım ki, 4522 de açmadı

    YanıtlaSil
  13. :) oldu, ben de kalemleri eksik saymışım

    YanıtlaSil
  14. mor tornavidayla disceti birleştirdim.

    YanıtlaSil
  15. son cd,2.ekrandaki kasada ve çıkışşşş:)

    YanıtlaSil
  16. kalemi daha yeni buldum :)) disketler tamamlandı :)

    YanıtlaSil
  17. teşekkürler haye, çıktım :)

    YanıtlaSil