2011/12/03

3 Doors Escape



Yeni kaçış oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

39 yorum:

  1. günaydın herkese
    oyun için teşekkürler:)
    birkaç defa f5 yapınca açıldı....

    YanıtlaSil
  2. ama çok yavaş yükleniyo galiba:(
    hala %20lerde....

    YanıtlaSil
  3. lambadan anahtar aldım masadaki gri nesneleri aldım
    mavi masadaki mavi itemi de alım gri itemler de oraya takılabiliyor

    YanıtlaSil
  4. selam emma evet oyun geç yükleniyor ben bıraktım ama diğer oyunda kaldım yardım edermisin ?

    YanıtlaSil
  5. ben oyunlar konusunda iyi değilimdir snow ama bakarım tabi

    YanıtlaSil
  6. ben yeteişemeden bitirdiniz bile oyunu snow...
    hadi buna gelin de yardım edin bana hiçbişey anlamadım bu oyundan

    YanıtlaSil
  7. tmm geliriz emma sağol yorum sayfası diye oyun sayfasını yeniledim tekrar oynuyorum az kaldı bitsin gelirim

    YanıtlaSil
  8. anahtarla gri masanın yanındaki kapıyı açtım 3250 rakamı çıktı

    YanıtlaSil
  9. kırmızı panele 3250yi yazacaktım ki 3 rakamı elimde kaldı:)))
    onu mavi item mavi dolaba takılı iken altta açık olan yere taktım

    YanıtlaSil
  10. çok güzel bir oyun takıldım yardıma gelin
    anahtarla kapıyı açtım
    kırmızı 5 o 6 3 görünüyor olmadı amam
    kırmızı 3 aldım mavi dolaba taktım

    YanıtlaSil
  11. emme aynı yedeyim . camdan çok aydınlık geliyor benim evde o yüzden küçük ayrıntıları göremiyorum ekranda

    YanıtlaSil
  12. kapılaın camlarında da üçgen ve daire var

    YanıtlaSil
  13. tamam snow sağol:)
    kapıdaki rakama göre mavi itemi de alıp en başa koydum diğer gri itemleri de 3250 oluştrucak şekilde yaptım üstte panel açıldı üçgen anahtar aldım

    YanıtlaSil
  14. hg cansyu demekki kapıdan çıkan rakamlar hepimizde farklı onlarla gri masaya çıkan rakamı oluştur

    YanıtlaSil
  15. o anahtarla kapıyı açınca yönler çıktı
    mavi itemi alıp mavi masaya taktım sanırım yönler bir şekilde mavi yerdeki panele olacak ama yapamadım henüz

    YanıtlaSil
  16. mavi dolabıda ok işaretlerine göre açtım

    YanıtlaSil
  17. sağ alt köşeden başlayın

    YanıtlaSil
  18. hayır ben kırmızı dolap saat ve sandalyenin rakama benzediğini kastettim
    diğer rakamlar aynı
    mavi dolaptan aldığım yuvarlak anahtar bir yeri açmadı

    YanıtlaSil
  19. emma sağ alt köşeden başlayıp okları takip et

    YanıtlaSil
  20. kolay gelsin kızlar ben mavi ve gri itemleri masaya 3250 oluşturacak şekilde yerleştiremedim

    YanıtlaSil
  21. sağol cansuyu yaptım:))

    YanıtlaSil
  22. kapıdaki rakamların boşluklarına dikkat et snow elindeki itemlerin çıkntılarına bak bir de

    YanıtlaSil
  23. anahtarı kutuları koyduğumuz yere koydum en soldakine maviyi koyduğumuz yer

    YanıtlaSil
  24. 52 oluşturuyor sanırım orda ama alttakileri anlayamadım

    YanıtlaSil
  25. 5237 gibi görüyorum denicem şimdi

    YanıtlaSil
  26. anahtarı gri masadaki ilk yere koydum acaba yine diğerleriyle rakammı oluşturacaz

    YanıtlaSil
  27. açtım içinde bişey göremedim siyah üçü aldım kırmızı kasaya taktım
    kırmızıya 5063 girdim anahtar aldım

    YanıtlaSil
  28. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  29. 5237 yyi nasıl oluşturdun cansuyu yapamadım ben

    YanıtlaSil
  30. anahtarı koyduk ya mavi bloğu koyduğumuz yere
    orda görünüyor
    5 anahtarın sol üstünde
    2 anahtarın halkasının içinde
    3 anahtarın dişlerinin arasında
    7 de anahtarın sağ alt kısmındaki siyah renkler

    YanıtlaSil
  31. mavi dolaba bu sırayla basınca 9,6,8,7,4,1,2,3 anahtar aldım sağolun kızlar ben yardım edemedim ama çıktım sayenizde :))

    YanıtlaSil
  32. tamam rakamı ben de gördüm ama yapamıyorum o itemlerle

    YanıtlaSil
  33. ahah hah haa:))
    kendime gülsem yeridir yani..şimdi anladım o rakamları siyah kasaya girdim
    neyse bitirdim oyunu
    deminden beri gri itemlerle 2537 oluşturmaya çalışıyordum ya:)))
    sağol cansuyu

    YanıtlaSil
  34. emma rakkamları siyah kasaya giricez kasadan bişiy çıkmadı kasayı kapatınca 3 rakkamı gevşemiş onu alıp kırmızı kasaya takıcaz kırmızı kasaya 5063 rakamlarını girip anahtar alıcaz

    YanıtlaSil
  35. Güzel oyunmuş, teşekkurler :)

    YanıtlaSil