2011/11/12

Wild Turkey Escape



Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

22 yorum:

  1. selam :)
    yaba ,kova ve yerden sopa aldım
    yabayla yerde gömülü taşları çıkarıp topladım

    YanıtlaSil
  2. ata su verince içerideki kutuyu çektim diğerinide sopayla düşürdüm

    YanıtlaSil
  3. taşları sol köşeye dizdim
    sağdan ot aldım atın ayağını gıdıklayınca kutulara tekme attı sırayla hindileri tıkladım kaçtılar

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. oyunun yapımcısı Türk mü ?
    deilse bu oyuna bu isim neden werilmiş we kim wermiş çook merak ettim doğrusu..
    Wild'in anlamına bakınca pek hazetmedim oyunun adından...
    werdiğim puanı geri alıorum!!
    http://www.sozlukturkce.com/word/wild/

    YanıtlaSil
  6. hilym malesef turkey hindi amlamına geliyor ingilizcede
    vahşi hindi kaçışı yani oyunun adı

    YanıtlaSil
  7. Türkiye ile bir ilgisi yok yani öyle mi ?

    YanıtlaSil
  8. eg24 sitesini açınca we sayfayı türkçeye çewirince Yaban Türkiye Kaçış yazınca tepem attı birden

    YanıtlaSil
  9. çewiridemi yamukluk war çewiriyi yapan sistemde mi,anlamadım

    YanıtlaSil
  10. ben google çeviride çevirdim hily

    YanıtlaSil
  11. şimdi farkettim dediğin gibi olsa gerek
    http://www.escapegames24.com/2011/11/hidden-alphabets-turkey.html
    oyununda da hindi war,
    http://www.odaoyunlari724.com/2011/11/turkey-food-hn.html
    bu oyunda da

    YanıtlaSil
  12. chromeden giriorum yabancı siteleri açınca misal eg24 gibi, sayfayı çewirip çewirmek istemediğimi soruor...ordan çewir dedim...Turkeyi Türkiye die çewirince anlam kargaşası yaşadım, tepkim ondandı

    YanıtlaSil
  13. Turkeyi,Vikipedi böyle açıklamış:
    Turkey, Kuzey Karolina, ABD'nin Kuzey Karolina eyaletine bağlı bir yerleşim yeri
    Turkey, Teksas, ABD'nin Teksas eyaletine bağlı bir yerleşim yeri
    http://tr.wikipedia.org/wiki/Turkey
    ülkemizle en azından bizim ülkemizle bir ilgisi yok sanırım

    YanıtlaSil
  14. o halde chromenin çewiri şekline diyecek sözüm çok ama yorum yok

    YanıtlaSil
  15. araştırmacı kişiliğini öne çıkardı bu olay
    en azından işe yaradı :)))

    YanıtlaSil
  16. o yönümle sen yeni karşılaştın diyeyim, bu olay sadece araştırmama bir yeni konu daha olmuş oldu :)

    YanıtlaSil
  17. Hilym :) Muhtemelen ilk harfi büyük olduğu için, özel ,isim gibi algılamıştır da ondan Türkiye diye cevirmiştir.

    YanıtlaSil
  18. Eskizim :) banane ben anlamam doğruyu çewirsin :) çewiremiosada bilip bilmeden hiç alakası olmayan yakıştırmalar yapmasın ama dimi yani, haksızmıyım cicim :)

    YanıtlaSil
  19. Hahahah kujum :) Google translate aç.. Türkçeden ingilizceye çeviriyi seç :)
    Tarkan
    Funda Arar
    Mirkelam
    Mustafa Sandal yaz.. Bunlar hatırladıklarım benim.. Bak bakalım nasıl cevirecek :)

    YanıtlaSil
  20. ahahah o nasıl çewiriydi öyle yaa, beterin beteri war dedikleri böyle birşey olsa gerek :)))

    YanıtlaSil