2011/11/26

Village Wooden Room Escape


Flash512 yapımı yeni oyun..İyi eğlenceler..





24 yorum:

  1. 111111.:) hepsine yazıyım dedim

    YanıtlaSil
  2. merhaba:)teşekkürler.
    şömineden ince çubuk
    dolabın altından kalın sopa

    YanıtlaSil
  3. kitap raflarında burçların sembolleri var.
    rafın arkasından merdiven.
    merdiveni rafların soluna koydum yukardan ing.anahtarı.

    YanıtlaSil
  4. selam canım:)
    ing.anahtarıyla sağ alttaki raftan yeşil anahtar.

    YanıtlaSil
  5. kitaplığın arkasından merdiven

    YanıtlaSil
  6. yeşil anahtarla mor dolap açıldı içinde düğme var.yönü bulmalıyız.

    YanıtlaSil
  7. yatağın ordaki çekmecelerin solundaki kapana ince çubuğu koyup karo bir taş aldım.

    YanıtlaSil
  8. hayecim tesadufen cevir yandaki dolaba tıkla acıldı onuda tesadufen actım en alttaki dolaptan ip gibi bişi aldım

    YanıtlaSil
  9. karo taşı raflı yerin solundaki yere takınca aktif oldu.

    YanıtlaSil
  10. ip gibi dediğim şey s ye benzeyen sembol kapının solundaki yere takıldı actım bi sembol daha aldım

    YanıtlaSil
  11. saksının altındada açılacak yer var.

    YanıtlaSil
  12. adığım yıldıza benzer sembolude yatagın altına taktım cevirdim kulp gibi bişi aldım

    YanıtlaSil
  13. onuda raftaki pembe kutuya taktım acıcak aldım

    YanıtlaSil
  14. taşı taktığım yer aktif olmamış:(
    sağ alttaki rafda burç amblemi yok,onu takıncamı aktif olacakki?
    şifre aynadaki yansıma olabilir.

    YanıtlaSil
  15. hangisinde yok haye hepsinde var

    YanıtlaSil
  16. açıcak dediğin yatağın ordaki tablonun arkasındakine takıldı.

    YanıtlaSil
  17. kulbu takınca silindir kutunun içinden çıktı.

    YanıtlaSil
  18. kalın sopayı biyerde kullanamadık dimi

    YanıtlaSil
  19. demiğin arkasındaki nesneye sopayla tıkl.balta oldu.
    baltayla saksının altındakine vurdum çivi aldım.
    çiviyide tablonun alt.yere taktım kağıt aldım.

    YanıtlaSil
  20. şifreyi kağıda göre yapınca anahtar ve çıkış:)
    teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
  21. saol cnm ii oyundu hangisine gidiyorus

    YanıtlaSil