2011/11/19

Turkey Liberation Front 3 - The Final Frontier

Yeni oyun..İyi eğlenceler..


14 yorum:

  1. sağ koltuktan kale pencereden at
    satranç taşları topluyoruz sanırım
    diğer odaya geçtim lavabodan paket aldım
    üçüncü odada pembe koltuğun altından cam sehpadan ve servis tepsisindende aldım taşları
    cam sehpadan aldığım şeyi üç kez kırmızıya bastım unlock yazdı

    YanıtlaSil
  2. sağdaki kapıyı açtım pencereden biri bakıyor
    pencerenin altından mavi bişey

    YanıtlaSil
  3. karşıki kapıyı açtım her şey havada uçuşuyor
    yerdeki yazılı kağıdın ordan da aldım bir taş
    sanırım şah la ilgili bişeyler yazıyor ama anlamadım tabiii

    YanıtlaSil
  4. elimde altısı satranç taşı olmak üzere on item var

    YanıtlaSil
  5. pembe koltuklu yerde soldaki pencereye yaklaşmışken farkettim batery yazan bir şey almışım ama kalem gibi

    YanıtlaSil
  6. slm gmz kolay gelsin:)
    elimdeki pudrayı pembe koltuklu odada yazı yazan masaya bıraktım yazı okunabiliyor ama ne yazıyo anlamadım bi de kalem gibi şey kayboldu bende

    YanıtlaSil
  7. elimdeki beyaz kaba su doldurdum

    YanıtlaSil
  8. slm emma kalem gibi şey beyaz kab la aynı karede duruyor bende de ama kendi karesine about oluyor

    YanıtlaSil
  9. kaybolmamaış küvet gibi şeyin arkasında kalmış onunla 2. odadaki gri koltuklu yer gibi olan şeye tıkladım bıçak aldım sanırım

    YanıtlaSil
  10. bıçakla peketi açtım küvet gibi olan şeye bişeyler doldurdum ama su yok bende

    YanıtlaSil
  11. tamam doldurdum suyu ama bişey olmadı bi yere boşaltıcaz herhalde bunları

    YanıtlaSil
  12. bende 5 tane satrant taşı var satranç tahtasına konulup alınabiliyor

    YanıtlaSil
  13. emma gel diğerini bitirelim önce :)))

    YanıtlaSil