2011/11/11

Turkey Food HN


Hidden tarzı yeni oyun..İyi eğlenceler..






14 yorum:

  1. İsmi çok ilgimi çekti!

    YanıtlaSil
  2. şaka gibi iki kat daha yüksek puanla birinci olmuş...ışık hızında mı oynadı aceba

    YanıtlaSil
  3. ne demek şeker parem..
    bilhassa bu oyuna puan koymaı çok istedim ama blmediğimden yapamadım :)

    YanıtlaSil
  4. ya son etapta 1 nerede bilen gören duyan warsa we paylaşırsa çok sewinirim, iki kere oynadım bir tek onu bulamadım..

    YanıtlaSil
  5. 3.yü oynadım we inatla son etaptaki 1i gene göremedim :)

    YanıtlaSil
  6. bak bakalım:) bir ara gösteririm canım

    YanıtlaSil
  7. subbitte ilk sırada bayrağımı koyabilmei mümkün deil yapamam :S
    pes ediorum

    YanıtlaSil
  8. hily ben de bir tek 1 bulamadım son oyunda

    YanıtlaSil
  9. en öndeki kadehin üstünde 1 rakamı

    YanıtlaSil
  10. Barıışşş çok teşekkür ederim, o kadar oynamıştım şıp die buldum şimdi sayende:)

    YanıtlaSil
  11. en ön soldaki kadehin sağ tarafına doğru sanırım rengi turuncu ya da kahwerengi gibiydi...

    YanıtlaSil