2011/11/22

Otearai - Toilet Escape


Yeni oyun..İyi eğlenceler..



16 yorum:

  1. Barışçım, olma mı :)

    YanıtlaSil
  2. hımm ama ben eşlik edemicem :S

    YanıtlaSil
  3. Ne demek, kolay gelsin
    :o)

    YanıtlaSil
  4. hımm benimde biraz işim var zaten bitirip bakacağım oyuna :)

    YanıtlaSil
  5. hımm oyunu bitiren yok gördüğüm kadarı ile
    dırırı rımmm :)

    YanıtlaSil
  6. zamanımız olsaydı keşke, ilk biz bitirebilirdik :)

    YanıtlaSil
  7. kapıyı birkaç kez tıklatınca yukarıdan anahtar düştü onlada kutuyu açtım tornavida aldım

    YanıtlaSil
  8. tornavida ile lavabonun altını açtım sifonu çekince renkler çıktı
    renklerle kutuyu açtım kağıt aldım

    YanıtlaSil
  9. Bitirdiniz mi? Hemen açıyorum ben de..

    YanıtlaSil
  10. Kağıda gore rakamları cevirdim 740.. bir kalemle, bir top gibi bişey aldım.

    YanıtlaSil
  11. Kalem dediğim şeye tıklayınca uzadı.

    YanıtlaSil
  12. yeşil kutunun oldugu ekranda sol alttan yandaki kabine bakılıyor.. sopayla ordan r, l yazan bir kağıt aldım

    YanıtlaSil
  13. LRRLRRL yaptım ve mavi anahtar aldım kapsülden.

    YanıtlaSil
  14. Bu kadarmış sanırım.. Teşekkurler arkadaslar :)

    YanıtlaSil