2011/11/28

Sword in Bamboo Grass Escape


Yeni oda oyunu..İyi eğlenceler..

15 yorum:

  1. ilk ekrandan kılıç..
    sağ ekrandan yerden bardak..
    üst iki çekmecelerden pil we anahtar..( üzerinde 8340 yazan bir kağıt..)
    iki sağ yapınca koltuktan kumanda..
    kumandayı about yapıp arkasını çewirdim sanırım bir pil daha eksik..elimdeki pili koyamadım..

    YanıtlaSil
  2. kılıcı about yaptım sap kısmı açıldı sanırım oraya da pil gerek dicem ama elimdeki pili gene koyamadım..

    YanıtlaSil
  3. pili şarj etmek gerek sanırım, anlamadım..

    YanıtlaSil
  4. tw nin altındaki en sağdaki dolabı açtım iç kısımlarına tıkladım t wida aldım..
    bir sağ ekrana geçip duwardaki yerin widalarını söktüm şifre çıktı..

    YanıtlaSil
  5. şifre 8340...başka yerler çıktı..
    yeni yerde sol odada dolabın sol arka alt tarafından yerden bir anahtar daha.
    aynı dolabın içinden 2. pil..

    YanıtlaSil
  6. aynı dolabın sol iç gözünden kablo..
    bir geri bir sağ yapıp yeni diğer odaya geçtim bardağa su doldurdum..
    su doldurduğum yerin hemen altından 3. anahtar..

    YanıtlaSil
  7. ilk odaya geldim prize kabloyu taktım..
    kılıcı about yapıp pilleri koydum..sonrada kılıcı yerine taktım..
    bir iki tur atıp kılıcı aldım içinden de pilleri..
    pilleri kumandaya taktım..

    YanıtlaSil
  8. sanırım yanlış yol izlemiş olacağım ki kumanda açmadı tw yi..
    pilleri tekrardan kılıca taktım kılıcıda yerine koydum...kırmızı yandı kılıçta...diğer yeni odaya geçip ışığı kapattım kılıca baktım yeşil yanıor..

    YanıtlaSil
  9. tamam oldu...gidip tekrardan ışığı açtım kılıcı aldım...içindende pilleri. kumandaya taktım..tw açıldı..
    bitti sanırım...restart dior ama yanlış mı bittim acep :S

    YanıtlaSil
  10. yeniden açtım şifre her seferinde değişiormuş..

    YanıtlaSil
  11. karşıda duwardaki tabloya rastgele tıkladım köşelerine tablo düştü..şifre çıktı..

    YanıtlaSil
  12. 4 bardak su koydum solda masanın üstündeki wazoya ama bir şey olmadı :)

    YanıtlaSil
  13. sanırım tabloya 1,2,3,4 köşelerine göre tıkladım we düştü:)

    YanıtlaSil
  14. anahtarların üzerindeki renkleri( daire üçgen kare anahtarın sırasında ) birleştirip sayımı elde edecez we o da yıldızların tıklanma sayısı olacak bilemedim

    YanıtlaSil