2011/11/20

Stressful Escape

Yeni oyun..İyi eğlenceler..


10 yorum:

  1. masanın altından mavi anahtar kalemliğin yanından yesil anahtar

    YanıtlaSil
  2. yatagın ustundeki raftan kırmızı anahtar

    YanıtlaSil
  3. kitaplıgın ordan kırmızı anahtarlı yerin ipucu k.anahtarlı yerden rulo gibi bişey aldım

    YanıtlaSil
  4. yatagın ustundende yesil anahtarlı yerin ip ucu bıcak aldım bıcakla sandalyeden sarı anahtar

    YanıtlaSil
  5. rulo gibi seyle cantanın ordaki kapıdan turuncu anahtar

    YanıtlaSil
  6. sarı anahtarlı yerin ip ucu dolabın yanındaki masanın ustunde ordanda kırmızı ucgen

    YanıtlaSil
  7. turuncu anahtarlı yerdeki sdoku
    3241
    4312
    1423
    2134
    kırmızı üçgen

    YanıtlaSil
  8. vazodan bez bezle masadaki yeri sildim üçgenin c acısı 50 işlemi yaptım 90+90-50= 130 pense aldım

    YanıtlaSil
  9. penseyle valizden mor anahtar puzzele yaptım siyah anahtar ve cıkıs

    YanıtlaSil