2011/11/08

Stack Of Rusty Anchors

Yeni oda oyunu..İyi eğlenceler..

26 yorum:

  1. selam emircan, biraz bakabildim oyuna, ama sonunu getiremicem maalesef..kolay gelsin sana :o)
    İyi geceler..

    YanıtlaSil
  2. slm hily iyi gecelerrr

    YanıtlaSil
  3. linke tıklayınca oyun değil bi sürü oyun olan bi sayfa açılıyor

    YanıtlaSil
  4. point click yazısına tıklayınca çıkan sayfadaki ilk oyuna tıkladım açıldı

    YanıtlaSil
  5. yastığın altndan demir çengel
    büfeden pense
    tvden tornavida
    kapının yanındaki çiçektem item
    sandğı demir çengelle açınca çapa yanından item

    YanıtlaSil
  6. penseyle koltuktan çapa

    YanıtlaSil
  7. oltun ordaki saksının ordn tornavidayla çapa

    YanıtlaSil
  8. yastığın altından levye
    bir sağ ekranda puroların yanından kerpeten
    çekmecedeki şekle ilk ekran yatağın solundaki çekmecenin üstündeki gemi dümeninin renklerini girdim çapa aldım

    YanıtlaSil
  9. selam adsız
    yeni gördüm yorumlarını

    YanıtlaSil
  10. lamp yazan itemi aynaya tuttum şifre çktı
    sol çekmeceye uyguladm çapa

    YanıtlaSil
  11. tabakların yanındaki mavi kareyi dolaba yapınca çapa aldım

    YanıtlaSil
  12. duvardaki dudaklı tabloların rengini yatağın solundaki çekmeceye uyguladım para aldım

    YanıtlaSil
  13. paraya tıklayınca yazan tarihi ikinci ekrandaki yere yazdım çapa aldım
    bir tane kaldı

    YanıtlaSil
  14. slm gmz renkleri yaptım para

    YanıtlaSil
  15. paradaki sayıları yaptım çapa

    YanıtlaSil
  16. viyolensele itemleri tıkladm bişi olmuyo

    YanıtlaSil
  17. testereyi kullandık mı
    onu bende denedim bişey olmuyor

    YanıtlaSil
  18. saat 11 yönündeki çapa eksik bende

    YanıtlaSil
  19. duvarda asılı saksıda testerenin parçası var birleşip gitarı kesip son çapa orda

    YanıtlaSil
  20. iki itemi birleştirdim viyolenseli kesip çapa aldım

    YanıtlaSil
  21. kapının solundaki saksıda duvara asılı değilmiş pardon :)

    YanıtlaSil