2011/11/06

Solo Assignment



Yeni macera oyunu


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

7 yorum:

  1. masayı kenara çektim dolaptan el aldım..
    ele tıkladım ocak almışım sanırım..
    alttaki oka tıkladım yatağa tıkladım iki yazı çıktı soldakine tıkladım:) sanırım yanlışmış.baştan başlıorum..
    ocağı masanın üstüne koydum..
    dolaptan dumandan aldım..
    elin üstüne geldim kumandayı sürükleyerek tw yi açtım..
    kumandayı da masanın üstüne ocağın yanına koydum..
    masayı sağa çekip b.dolabını açtım tabak aldım..onuda masaya koydum..
    bu işi n sonu nereye waracak acep :)

    YanıtlaSil
  2. ne warsa topladım masanın üstüne koydum...

    YanıtlaSil
  3. şişedekini bardağa döktüm sanırım..
    tawayı ocağın üstüne koyup içine yeşil sebzeyi koydum..
    gri bir item war masaya koyduklarımın arasından onuda tawaya koydum..
    lahana wari sebzeyide koydum..şusi mi yapıcaz nedir:)

    YanıtlaSil
  4. masanın üstünde şişe bardak tuz turuncu bir item çubuk we kumanda kaldı..

    YanıtlaSil
  5. hımm gitme wakti her iki yarım kalan oyunada sonra bakayım artık...
    oynacak olanlara kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  6. kaldığım yerden dewam edeyim..
    ocağın düğmesinin üst tarafına düşen kapaklı yeri açtım..
    elimdeki turuncu itemi o yere sürükledim, kapağı kapattım..
    ocağın düğmesini çewirip yemeğin altını yaktım..
    pişen yemeğe çubuklarla tıkladım yemeklerin tadına baktım..( daha doğrusu bakıormuş gibi yaptım :)çubukları tekrardan masasın üstüne bıraktım..
    kumandayı alıp tw yi açtım müzik sesi geldi..kumandayı tekrardan masanın üstüne bıraktım..
    tw nin önündeki telefona tıkladım..raftaki tabloya baktım..
    oyun ekranının altında kalan mawi ışıkların sayısı 0a düştü...
    yatağa tıkladım sanırım bitmiştir..

    YanıtlaSil