2011/11/21

Ski Mountain Escape


Melting-Mindz yapımı yeni oyun..İyi eğlenceler..




62 yorum:

  1. ağaçtan harita..1 adet coin..
    B den iki coin daha..sağda en büyük kaya gibi şein üzerinden top..
    C den iki coin daha..soldaki ağacın hemen sağ tarafından karın içinden 2. top..
    E den iki coin we bir top daha..

    YanıtlaSil
  2. annammm ben de birim diye gülücük atıyorum:))
    slm hilym kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  3. F den iki coin we kardan adamın üzerinden bir top..
    C de ekranın altına tıklayınca bir coin..we aynı ekranda sağ tarafta sonuncu top..
    topları aynı ekrandaki kutuya yerleştirdim beyaz anahtar..

    YanıtlaSil
  4. ahaha emmacım hoşgeldin, benden de sana selam olsun :)

    YanıtlaSil
  5. oh girdim eve sonunda sıcacıkkkk:))
    u da sarı mavi diye giden renk sıralaması var
    ab de de renk sıralaması

    YanıtlaSil
  6. E de soldaki kapıya anahtar ile tıkladım içerdeim..( I )
    I dan bir coin..
    J den iki coin..
    U da renk sıralaması war; yeşil, sarı, mawi, sarı, yeşil..

    YanıtlaSil
  7. ac de sepetten yeşil taş
    p den çakmak

    YanıtlaSil
  8. slmm
    bitirmeyin yettim gari

    YanıtlaSil
  9. V den iki coin..
    AB den iki coin, turuncu, kırmızı, mor, mawi, sarı, pembe, yeşil..
    P den iki coin we masanın üstünden çakmak..

    YanıtlaSil
  10. selam gmzcimm aydi gel, yeni başladık zati :)

    YanıtlaSil
  11. dolaş dolaş x geldim fırın eldiveni aldım
    ad deki mumu yaktım mavi anahtar aldım
    pencereden mindz coini

    YanıtlaSil
  12. O dan iki coin..
    N den iki coin..
    R den iki coin..

    YanıtlaSil
  13. bu evde yaşasam kocamla kızımı kaybederim kesin:))
    hg gamze gel gel yeni başladık
    Q daki çekmeceye üstte kağıtta yazanm rakamları girdim sarı anahtar aldım

    YanıtlaSil
  14. k de çiçeğin arasından turuncu taş
    mavi anahtarla g ye girdim
    kolları olan kutu var
    d deki çekmeceden tornavida

    YanıtlaSil
  15. N de iken bir aşaıa gelince kilitli kapı war mawi anahtar ile açtım..

    YanıtlaSil
  16. L deki çekmeceyi açtım t wida ile siyah anahtar aldım..

    YanıtlaSil
  17. sarı anahtar t yi açtı
    s den pembe taş
    y de duvarda şekiller var

    YanıtlaSil
  18. o şekillri z deki kutuya uyguladım mavi taş aldım
    tornavidayla aa daki çekmeceyi açtım beyaz anahtar aldım
    48 coinim olmuş

    YanıtlaSil
  19. aa T kapısını bulamadım bir türlü

    YanıtlaSil
  20. beyaz anahtar h yi açtı

    YanıtlaSil
  21. siyah anahtar W yi açıyodu galiba hilym

    YanıtlaSil
  22. aa dan anahtar alıp w kapısını açtım eldivenle sarı taş aldm

    YanıtlaSil
  23. V den bir sağ ekrana geçtim siyah anahtar ile kapıyı açtım W deim

    YanıtlaSil
  24. beyaz anahtarla h yi açtım renk sıralamasını girdim kırmızı taş

    YanıtlaSil
  25. sarı anahtarı kullanamadım ben, T yi bulamadım

    YanıtlaSil
  26. h deki kutuya masada gördüğüm renkleri girince kırm. taş aldım
    yine aynı odada taşları koyacağımız paneli açtım tornavidayla

    YanıtlaSil
  27. taşları koyacağımız yerde h de ama bir tanesi eksik sanırım

    YanıtlaSil
  28. buldum U dan bir sol yapınca kapı geliormuş..buldum sonunda

    YanıtlaSil
  29. eve ilk girişte sağdan devam edip yukarıya çık...ya da haritaya göre tek ilerleyebilirsin...nerde olduğumuzu gösteriyo ya

    YanıtlaSil
  30. HİLY HARİTAYA BAKMIYORMUSUN

    YanıtlaSil
  31. q daki pc şifresini bulan varmı

    YanıtlaSil
  32. g deki kolları yapmak için ipucu göremedim ben hala

    YanıtlaSil
  33. pc şifresi hemen üstündeki kağıtta gmz

    YanıtlaSil
  34. siyah anahtarla w yi açıp eldivenle sarı taş aldım
    1 taşım eksik şimdi
    kollar için ipucu gördünüz mü

    YanıtlaSil
  35. emma üstteki kağıtta çekmecenin şifresi vardı pc ninkini göremedim ben

    YanıtlaSil
  36. göremedim bende ip ucu
    dolandım bütün her yeri ama

    YanıtlaSil
  37. haritaya bakıorum da T ye u dan geçmek yerine Z,S,P den geçmeye çalışıordum..

    YanıtlaSil
  38. benimde bir taşım eksik aynen..

    YanıtlaSil
  39. PC DE şifre istiormuş ewet sen deyince farkettim..

    YanıtlaSil
  40. aa doğru o çekmecenin şifresiymiş unutmuşum ..pc de şifre istiyomuş

    YanıtlaSil
  41. kağıttaki tüm isimleri girdim 4 harfli olan
    fido john pete ve pc deki fıga yı da kabul etmedi:(

    YanıtlaSil
  42. john yazdım pete yazdım hatta figa yazdım pc markası olarak
    hepsini hem küçük hemde büyük harfle yazdım ama olmadı

    YanıtlaSil
  43. şifre sayı imiş, söyleyeyi mi ?

    YanıtlaSil
  44. sööle hilym başım döndü

    YanıtlaSil
  45. kopiş mi baktın yoksam kııııı:))

    YanıtlaSil
  46. hımm anladım FİGAnın harflerinin satı değeri şifre...

    YanıtlaSil
  47. hiç sayı olarak düşünmemiştim...

    YanıtlaSil
  48. ben hala kolların nasıl yapılacağını anlamadım :)

    YanıtlaSil
  49. ben de isim olarak düşünmüştüm:))
    peki çıkan şeyi ne olarak anlıycaz ben onu da anlamadım ki
    555 gibi bişey yazıyo dicem ama

    YanıtlaSil
  50. çubukların arasındaki boşluklara göre yapıcaz galiba kolları

    YanıtlaSil
  51. orta üst alt orta alt üst emma
    taşları nereye koyuyorduk

    YanıtlaSil
  52. yaptım ben de tam yazıcaktım gmz:))
    h deydi galiba gmz

    YanıtlaSil
  53. h deymiş anahtar aldım jetskime binmeye gidiyorum şimdi:))))))))

    YanıtlaSil
  54. yaptımmm
    orta yukarı aşağı orta aşağı yukarı..
    çizgiler arası boşluk yer, kolun olması gerek yer

    YanıtlaSil
  55. tmm h de imimş kar motosikletine binip gittim
    teşekkürlerrrr

    YanıtlaSil
  56. teşekkürler hily ve gmz:))

    YanıtlaSil
  57. bitti çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  58. bir coin eksik çıktım..umurumda mı bence deil :)

    YanıtlaSil