2011/11/14

Room 7 Escape



Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

11 yorum:

  1. panoda 4,5,2,4 yapraklı çiçekler
    dolapdan siyah ışık yazıyor pili yok
    dombizin şapkasını altından boya
    dolabın üzerinde rakkamlar var
    rakkamları üstteki çerçevelere girince dolap açıldı tornavida ve anahtar aldım
    anahtar kapıyı açtı ama ışık lazım
    kutulu ekranda halı altından kart
    kartı çiçekli panoyla karşılaştırdım karta göre kutuyu açmalıyız ama yapamadım

    YanıtlaSil
  2. günaydın snow:)
    şeffaf kağıdı çiçek tablonun üzerine koyunca yeşil sapın sol,orta ve sağına göre yaprakları topladım(746)çiçekli kasayı açtım pil aldım.
    2 pilide siyah lambaya takıp içerdeki karşı duvara tutunca vidalı yeri açtım içersi aydınlandı.
    yerden kağıt aldım.

    YanıtlaSil
  3. kartı koyunca renk diğil yaprak sayısı 746 kutuyu açtım pil dombizin başından aldığım da pilmiş taktım öbür odaya girdim yerden kağıt aldım

    YanıtlaSil
  4. içerde duvardaki düğme sağ ve sola dönüyor..

    YanıtlaSil
  5. kağıda göre çelenklerin sayısı ve tüylerine göre yönleri var alttaki sayılara göre
    sol,sol,sağ,sol
    sağ,sağ,sol,sağ yaptım kablo
    kabloyu ağaca taktım

    YanıtlaSil
  6. renklere göre içerde 638 girdim anahtar ve çıkış :)

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler.çıktım:)

    YanıtlaSil
  8. haye ben çıktım diğer oyune geçiyorum

    YanıtlaSil