2011/11/07

Room 4



Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

5 yorum:

  1. Selam..
    sağ ekrana geçtim bardak..
    iki sağ ekrana geçtim çöp kowasından gri bir item..kalemlikten kalem..
    aynı ekrandaki dolabın üstündeki şahsiyetin arkasından kahwerengi item..
    kahwerengi itemi şöminenin üstündeki saksıya koydum sonrada bardaktaki suyu döktüm..
    koltuklu ekrandaki tabloya tıklarken rastgele, sopa aldım rulo kağıt aldım..
    kağıdı about yapıp kalemle tıkladım sayı çıktı..
    ışığı kapattım takwimLi odada tAwana baktım yazılar war..
    Işığı açıp tekrardan aynı yere baktım anahtar aldım sopa ile..
    orta çekmeceyi açtım anahtar ile kibrit aldım..üzerinde -31 yazıor..
    defterde 208 sayısı wardı,kağıtta 103,kibritte - 31, derecede 5...
    218 ( deneme) ile koltuğun sol tarafına yaklaşınca gelen kutuya girdim benzin aldım..
    elimdeki gri itemi about yapıp üzerine benzin döktüm..o itemle de şömineye tıkladım, kibritle de yaktım..
    odalarda bir iki tur attım oda sıcaklığı 20 dereceye çıkmış..kardan adam erimiş..
    saksıdaki bitki büyümüş kırmızı anahtar aldım..
    dolabın en alt çekmecesini açtım anahtar ile, t wida aldım..
    kapılı ekrandaki yeri söktüm t wida ile..şifre isteyen alan çıktı..

    YanıtlaSil
  2. şifre 782(alıntıdır) yeşil anahtar..
    dolabın üst çekmecesini açtım yeşil anahtar ile, anahtar..
    we çıkış...
    teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Kutunun şifresi takvime göre bulunuyor. Takvime bakınca Eylülden başlıyor ve mavi renkle verilmiş, deniz mevsimi gibi. Ekim Kasım Aralık ayları ise yapraklı yani sonbahar olarak görünüyor.Ocak ayı ise gri karlı.

    Buna göre yaz (Summer)aylarını Temmuz-Ağustos-eylul
    Sonbahar (Autumn) Ekim-Kasım-Aralık
    Kış(Winter)Ocak-Şubat-Mart
    ilkbahar(Spring) ise Nisan Mayıs Haziran oluyor.

    Defterdeki sayfada
    (S1 + A3)x A1 + S1(Pembe)x S1 yazıyor
    Mavi S1 (summer-yaz) birinci ayı yani Temmuz (7.ay)
    A3 (autumn-sonbahar) üçüncü ay yani Aralık (12. ay)
    A1 sonbaharın birinci ayı yani Ekim (10.ay)
    Pembe S1 (spring- ilkbahar birinci ay Nisan (4. ay)


    Buna göre denklem (7+12)x10+4x7 oluyor. İşlem önceliğine göre önce parantezin içi sonra çarpma ve en son da toplama işlemi yapılınca sonuç 218 çıkıyor.

    YanıtlaSil
  4. Son şifre ise tavadaki oil + paper +match işlemine göre oluyor
    benzindeki oil yazısına tersten bakınca 710 olarak okunuyor. kağıttaki 103, kibritteki ise -31.
    Buna gore
    710+103-31 :782.

    Bu arada kitapta yazan 208 değil, 20 derece santigrat.

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkürler adsız ellerine sağlık...

    YanıtlaSil