2011/11/04

Room 3


Yeni kaçış oyunu. İyi oyunlar


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

9 yorum:

  1. bitkinin yanından falçata
    kitaplığın yanından sopa
    sopayla kapı üzerinden kağıt
    pencereyi açıp ışığı kapatınca yerde kareler var

    YanıtlaSil
  2. boyalar ve yukardan aldıım resimle kaldım.

    YanıtlaSil
  3. şifre: kağıttaki rengin alttaki şekildeki item sayısına denkgelen harfi

    YanıtlaSil
  4. kitapda falçatayla açıcağımız duvarı gösteriyor koltuğun üzerini açtım renkli boyaları aldım
    kitaba göre kırmızı kitapların raftaki sayısına duvara giricez 2-2-1-3-1-2-3-1 resim düştü
    yerdeki şekle kitapda güneşin olduğu yöne göre yapınca anahtar
    -x-x
    x-x-
    x---
    -xx- şekli çevirdim
    anahtarla dolapdan silgi kağıdı sildim

    YanıtlaSil
  5. sağol eat
    pae yazdım parayı kumbaraya atınca anahtar ve çıkış :)9

    YanıtlaSil
  6. PAE nin bulunuşu:

    elma 1
    balık 3
    çiçek 5 adet
    renkler ise sırayla PINK, ORANGE, WHITE
    PINK'ın ilk harfi, ORANGE'nin 3. harfi, WHITE'ın 5. harfi sırayla PAE

    YanıtlaSil
  7. Yuziar :) Hosgeldin..Uzun zamandır yoktun.. Acıklamalarını özlemiştik....

    YanıtlaSil
  8. Eskiz teşekkür ederim. Yorum yazmasam da sürekli takipteydim.İyi bayramlar.

    YanıtlaSil