2011/11/02

Room 2



Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

9 yorum:

  1. selam..her an çıkabilirim..gidebildiğim yere kadar..
    şemsiyeden top..
    twnin yanındaki dolaptan kumanda..
    duwardaki şifre; yeşil yeşil kırmızı yeşil anahtar.. ( deneme )
    ışığı kapatınca duwarda yeşil 13 sayısı..

    YanıtlaSil
  2. anahtar dediğim musluğun parçasıymış..

    YanıtlaSil
  3. tw masansının sol arkasından yerden mawi top..
    toplar duwara yerleşior sıralaması war sanırım we bir tane daha gerek..

    YanıtlaSil
  4. tablo olan ekranda halının sağ üst köşesine tıkladım altından pil..

    YanıtlaSil
  5. duwar saatinden pil alıp iki pili de kumandaya taktım..
    tw yi açtım..

    YanıtlaSil
  6. çıkmam gerek oynayacak olanlara kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  7. selam hily sağol :))
    tv yi açtım ekranı tıkladım en son bkleyince anahtar aldım
    anahtarla tv dolabından bardak su doldurup bitkiyi suladım meyve aldım meyvenin içinden son top
    mavi kırmızı sarı deneme yanılma anahtar aldım çıktım

    YanıtlaSil
  8. selam snowcum, yarım bırakmıştım ama sen bitirmişsin sanırım..bende sonunda bırakmışım anladığım kadarı ile....mawi kırmızı sarı yaptıysan kalemlerin rengiydi sanırım o :)
    teşekkürler..

    YanıtlaSil
  9. Duvardaki kağıtta yazılı olan sayılar binary ( ikilik sistemi) gosteriyor.. Ona gore ışığı kapatınca çıkan 13 ü ikilik düzene çevirirsek, 1101 çıkıyor.. Yani butonların yeşil ve kırmızı sıralamasını, 1 ler yeşil sıfırlar kırmızı alnıyor..
    Teşekkurler, guzel oyunmuş...

    YanıtlaSil