2011/11/15

Rock Garden Deluxe

Yeni puzzle oyunu..İyi eğlenceler..




27 yorum:

  1. amanında oyun gelmişşş:)
    teşekkürlerrrrr

    YanıtlaSil
  2. kolaymış.
    zeka küpünüde yüklerseniz sevinirim:)
    19 da kaldımda:(

    YanıtlaSil
  3. Hayeeee :)) Kolay gelsin.. Ben de sevdim bu oyunu, ama henuz bitiremedim :)

    YanıtlaSil
  4. kolay gelsin kızlar :) ben 4. lewelde pes etmiştim :) hayecim burdamısın zeka küpü dediğin oyun hangisi ? bakayım hemen...

    YanıtlaSil
  5. Kujum hosgediln çok eglenceliymiş 21 deyim ben de

    YanıtlaSil
  6. Hoşbuldum canımcım, bende açayım oyunu :)

    YanıtlaSil
  7. Tamam canım.. Ben de ağır aksak oynuyorum zaten.. sen beni yakalarsın kesin :) Sadece yuklemesi uzun sürüyor.

    YanıtlaSil
  8. 7ye geçtim gittikçe zorlanacak gibi :)

    YanıtlaSil
  9. ay ewet her bölümde yükleme yapıor

    YanıtlaSil
  10. oyunu 2. kez açınca kaldığım yerden başlamadım sanırım, kaydetmiormu ki acep :)

    YanıtlaSil
  11. Kujum kaldığın yerden başlıyorsun sanırım.. Evete aradaki yuklemeler uzun sürüyor :( Ama eglenceli bir oyun..

    YanıtlaSil
  12. ne yetişmesi kujum sende :) daha 18deim:)

    YanıtlaSil
  13. Kuju daha cok var.. 30 dan fazla ...

    YanıtlaSil
  14. canım ne 30u 100 lewelden oluşuor die biliorum :D
    daha çeyreğindeim ben 26ya geçtim:D

    YanıtlaSil
  15. kujummmmm yanlışlıkla reklama tıkladım :((
    eminsin dimi 0dan başlamadığına

    YanıtlaSil
  16. walla 0 dan başladı ki şu saatte yeniden başlamak pek mantıklı deil :)

    YanıtlaSil
  17. Yaa :( ben de 32 deyim canım ya.. Azar azar oynuyorum.. 100 level diyorsan birkaç gecede ancak biter gibi..

    YanıtlaSil
  18. eg24de 100 lewelden oluştuğu yazıor ki kujum aynen dediğin gibi bir kaç gecede anca biter :D

    YanıtlaSil
  19. ya muhtemelen ya da mantıklısı tabi kaldığın yerden dewam edebilmeli ama sanırım ben yapamadım :)

    YanıtlaSil
  20. hayenin dediği zeka küpü hangisiydi acaba merak ettim, ben sinir küpünü biliorum :D çok zewkliydi epey uğraşmıştım bir lewelde..sonrada sonunu getirmemiştim..

    YanıtlaSil
  21. hayecim bu mu istediğin ?
    http://www.oyunskor.com/game.php?file=3870

    YanıtlaSil
  22. eskizim sen bu dediğim oyunu oynamışmıydın? hatırlamışken tekrardan açayım dedim 10. bölümde kaldım yine :D

    YanıtlaSil
  23. hımm neyse her iki oyuna da sonra bakayım...bu oyuna bakar mıyım şüpheliyimde sinir küpüne bakarım ama :)
    kolay gelsin kujum, ii geceler...

    YanıtlaSil
  24. Pardon kujum görmemişim. 40 ı da bitireyim ondan sonra bırakayım derdindeydim.. Neyse 40 dayım çok şükür ama daha var anladığım kadarıyla.. Bazı levellarda en iyi skoru yaptığımı farkettim..
    O dediğin oyunu bilmiyorum kujum ama..

    YanıtlaSil
  25. aa o oyunda tam senlik we keyifli gelir sana eminim :)en azından tadında bırakmışlar anladığım kadarı ile, sanırım 33 lewelmiş :) buarda oyunun çözümünü buldum en wideolusundan, en kısa zamanda we müsait olduğumda oynayacağım..
    tekrardan ii geceler kujum, kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  26. Canım sana da iyi geceler, tatlı ruyalar :)

    YanıtlaSil