2011/11/07

Red Bathroom Escape



13 yorum:

  1. Pencereden aldığımız ingiliz anahtarıyla kalorifer peteğine tıklıyoruz. renk sıralaması çıkıyor. Lavabonun altına girince bir kutu şifre istiyor. Aldığımız kağıdın üzerindeki koordinatlar Eyfel kulesine ait. Eiffel yazınca ordan da bir kutu şifre istiyor.
    Bu arada su borusuna ingiliz anahtarıyla tıklayınca musluktan Hello yazısı çıkıyor.

    YanıtlaSil
  2. Pencerenin alt tarafındaki terlikleri kaldırınca sayılar çıkıyor,3726 kutuya girince kağıt alınıyor.
    bu arada kapı kolunca sarı 8, terliklerin altında pembe 9 var.

    YanıtlaSil
  3. Aldığımız kağıdın arkasında BCA yazıyor.

    YanıtlaSil
  4. Duşun göründüğü ekranda sağ alt köşede beyaz 3 var

    YanıtlaSil
  5. selam adsız burdamısın?
    turkuaz sarı lawi yeşil kırmızı
    denedim olmadı terstende denedim olmadı..

    YanıtlaSil
  6. renkler nedendir anlamadım olmuor...
    neyse oynayacak olanlara kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  7. hilly yeşili açık yeşil yap.

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler adsız, hiç aklıma gelmemişti :)
    yeşil 1 ( t. kağıdına yaklaşınca )
    pembe 9 ( terliğin altında )
    beyaz 3 ( pencere karşıda iken ekranın alt sağ köşesinde )
    sarı 8 ( kapı kolunda )

    YanıtlaSil
  9. aradım ama bulamadım, göremedim siyah 6 yazıormuş bir yerlerde..
    neyse ii akşamlar cümleten..
    tekrar teşekkürler adsız...

    YanıtlaSil
  10. Musluğa uzaktan tıklayınca hello yazısının üstünde bir eşitlik çıkıyor.
    3ABC=CCC yazıyor. Buna gore BCA sonucunu buluyoruz.

    YanıtlaSil
  11. Yani 222 yi 3e bölünce 2 basamaklı çıkıyor. 333ü bölünce hepsi 1 çıkıyor. 444 bölünce oluyor ama kutuyu açmadı. 555i bölünce çıkan 185. Buna göre BCA 851. kutuya girince tornavida alınıyor. tablo açılıyor onunla

    YanıtlaSil
  12. siyah 6 tablonun altında yazıyor hilly. * 6 var orada..

    YanıtlaSil
  13. turkuaz rengi 3.musluğa tıklayınca çıkan eşitlikteki 3 alınıyor.
    83163 * 6 / 9: 55442 ve anahtar. sonrası çıkış.

    YanıtlaSil