2011/11/21

Recollection

Yeni oyun..İyi eğlenceler..


26 yorum:

  1. Süpürgenin arkasından V yazan bir kare, kadın mankenin şapkasının altından sagasanaide yazan bir kağıt, saksıda I=3 yazısı, sarı cercevede "phone" ve beyaz cerceve de "white nail" yazıları şimdilik bulabildiklerim.

    YanıtlaSil
  2. Alttaki açıklamalar kopyalanıyor.. Japoncadan ceviri yapabiliriz. Belki işimize yarayabilir

    YanıtlaSil
  3. sagasanaide yazan kağıdın açıklaması tama çıkmasa da sanırım okunuşu aynı yazılış farklı kelimelerle ilgili.. Ya da ben yanlış anladım...Beldi de bu yazının japonca okunuş, bir ingilizce kelimeyi çağrıştırıyor olabilir

    YanıtlaSil
  4. İlk sayı 3 olabilir tırnak 4 tane telefon 1 tane diye 314 ,341 gibi turevler de denedim ama olmadı.. telefon 9 numara olsa dedim ama olmadı :(

    YanıtlaSil
  5. Biraz ara vermeliyim.. Umarım çözüm bulunur, olmazsa kopya bakarız.

    YanıtlaSil
  6. selam canım, 333,300,303..denerken 030 kapıyı açtı..girişte yerden kolye aldım..
    kapının eşiğinde sağ tarafa doğru tıkladım yerden çakı aldım..
    mankenin önündeki kutuyu kestin çakı ile, şifre isteyen başka bir kutu aldım.

    YanıtlaSil
  7. Sağol hilym :) İçerden kolye ve falçatayı aldım.. Falçatanın üstünde Tokuyo Passion yazıyor ve kolye ye de yakınlaşınca bir ışık gibi bişey oluyor sanırım.

    YanıtlaSil
  8. Passion ve Tokuyo ve ikisi birlikte olmadı mavi kutuya :(

    YanıtlaSil
  9. Kopya baktım.. PASSion diye kopya vermişler mavi kutunun şifresini.. ion yazdım mavi kutudan bir erkek fotosu ve tornavida ucu aldım.. Uc kolyeye takılınca tornavida oluyor.. Duvardaki paneli açtım.

    YanıtlaSil
  10. petit four yazıyor. Petit four fransızca küçük fırın anlamında ama, four 4 olarak mı alınacak acaba? Alttaki koltukta da A:7 yazısı cıkmış..

    YanıtlaSil
  11. A7 yazan koltuga bakarken geri ekranan tıklayınca renklerin oldugu şifre girilecek bir yer çıkmış.. Sanırım cercevelerle ilgili.

    YanıtlaSil
  12. Harf sayısını denedim 995 ama olmadı :(

    YanıtlaSil
  13. Tezgahın yanındaki staff kapısı da açılacak daha sanırım.. Kopya baksam iyi olacak.. yine takıldım :(

    YanıtlaSil
  14. şifre 4101.. tablolarda yazan kelimelerin içinde ingilizce sayılar var. Anahtar aldım.. Phone (one) gibi....

    YanıtlaSil
  15. Anahtar STAFF kapısını açtı.. İçerdeki tavşanı falçata ile kesince içinde L yazan bir kare daha aldım.. Bunlar sanırım roma rakamları ile ilgili

    YanıtlaSil
  16. Hayır :) Yerde LOVE yazacağız sanırım ama E yok bende :(

    YanıtlaSil
  17. BU arada çekmecede T=5 var..
    Elimizdekiler A=7
    I=3
    T=5 .. bu harflerin kullanıldığı bir kelime olabilir ve ya bir sıralama da olabilir tabi..

    YanıtlaSil
  18. Az once 030 yazarak açtığımız kapı kapanmış yine sanırım.

    YanıtlaSil
  19. Kopya buldum nihayet ... Kopyası bile zor... Duvarda bir tablo var, yağmur altından dolaşan sevgililerle ilgili.. Oyunun basında da vardı... O resmin adı 会いたい ( Aitai) imiş.. A ,I ,T değerini girince 73573 giriyoruz çekmeceye

    YanıtlaSil
  20. Hmm eg dekiler de bir japonca bilen kişi sayesinde ilerliyorlar.. Çekmecede çıkan yazı japon alfabesinde 4,5,9 a denk geliyormuş sanırım... kapıya 459 girinde E harfini aldım.. Kalbe basınca çıkan kutuya erkek bebeği yerleştirdim kızın yanına.. Erkek bebek pek bir memnuniyetsiz görünüyor bu arada :)

    YanıtlaSil
  21. Anahatarla kapıyı açtım, o ekrandan geri dönünce Staff kapısı var kapıyı açınca cekmecedeki kağıdı aldım.. ve onunla dışarıya cıktım :)
    Teşekkurler... Ama kopya olmadan asla bitmeyecek bir oyunmuş..

    YanıtlaSil
  22. sen olmadan asla bitmeyecek bir oyunmuş ( kendi adıma :o)

    YanıtlaSil
  23. Ben de eg24 olmadan asla diyorum :)) Onlar da sanırım japonca bilen bir oyuncu vardı.. O olmadan asla diyeceklerdir :))))

    YanıtlaSil
  24. ahahah, kesinlikle ama bak bizim japonca bilen birine ihtiyacımız yokmuş (:

    YanıtlaSil