2011/11/16

Puzzle Room Escape


Yeni oda oyunu..İyi eğlenceler..





20 yorum:

  1. masadan saatin arkasından pıl solda koltukta 2 renklı kağıt yıne solsa vazodan kagıt sağ koltuk minderinin altından anahtar

    YanıtlaSil
  2. anahtarla tv sehpasının sol çekmecesinden yine kağıt kağıt topluycaz galiba:)

    YanıtlaSil
  3. pılleri tvnin altına taktım 9171 rakamı çıktı

    YanıtlaSil
  4. merhaba:)
    çıkacağım diye yorum yazmadım.
    dış kapının anahtarı ve şifreyide aldım.ama tornavidam kaybolduğundan anahtar deliğini açamadım.
    siz önce orayı açın barii:(

    YanıtlaSil
  5. tavanda pembe sarkıttan tornavida

    YanıtlaSil
  6. merhaba haye bendede aynısı oldu ama ben önce açmayı çok denedim açmadı tornavida sonrada kayboldu
    oyunda sorunmu var acaba

    YanıtlaSil
  7. soldaki abajurdan kagıt sagdakınden bıçak aldım

    YanıtlaSil
  8. kıslar pembe kağıdı nerden aldınız

    YanıtlaSil
  9. adsız tekrar açıp bakıyorum

    YanıtlaSil
  10. buldum gmz ses sistemini torna vidayla açtım ama tornavida kayboldu:(

    YanıtlaSil
  11. sağ yastıktan aldığımız anahtarla sağ çekmeceden almışız

    YanıtlaSil
  12. elimde anahtarla kaldım:(

    YanıtlaSil
  13. evet adsız tornavida kayboluyor
    kaybolmadan öncede açmıyor kapıyı

    YanıtlaSil
  14. efet aldım ama t vida yok kaldım burdaaa

    YanıtlaSil
  15. neyse gmz teşekkür ederim anahtarsız çıkayım bari:)

    YanıtlaSil
  16. üç kere açtım ama olmadı

    YanıtlaSil
  17. kapıdan çıkmaya uğraşma gmz oyundan çık öyle daha kolay oluyo:)))

    YanıtlaSil