2011/11/16

Puzzle Escape 6



Yeni oyun.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

4 yorum:

  1. civcivin sol ayağından
    sol kanadının altından
    kapının sağındaki panelin ışıklarını yapınca
    üç tane kitaplara yaklaşınca
    yeşil kulplu dolaptan ve o ekranda sol alttan
    mavi kulplu dolaptan yıldız alıp kurbağaya verdim küp e attı
    demliğin altında
    şifre girilecek kutunun sol altından
    yeşil kitabı açınca içinden
    küp e yaklaşınca solundan ve sağından
    ağaçlı yerde otların arasından
    ekranın alt ortasından
    ikinci taşın altından
    8 9 10 12 kaldı
    kitapların sayısını girdim olmadı

    YanıtlaSil
  2. dolapların kulp renklerine göre kitap sayısını girdim 4344 kağıt gibi bişey alıp ağacın ordaki civcive verdim ağaca iki kere zıplayıp tepti birinden hindistan cevizi diğerinde pazıl aldım
    cevizi kurbağaya verdim küp ten çiçek ve pazıl çiçeği civcive verdim elindeki pazılı aldım
    şifreli kutunun içinde de varmış bir pazıl
    hepsi tamam olunca şifre verdi ve çıktım
    teşekkürlerr

    YanıtlaSil