2011/11/23

Phineas and Ferb Monster Hunters


Yeni macera oyunu..İyi eğlenceler..


43 yorum:

  1. şapkayı kunduza verdin saate baktım diğer ekranda saate göre tıkladım yerdeki tuşlara ve delik çıktı indim
    aşağıdan enerji aleti alıp arabaya taktım saate bakıp ona göre arabanın altındaki yerleri yeşil yaptım bindim arabaya uçuyorum

    YanıtlaSil
  2. uçuo musun :)ayy benim yükseklik fobim war :)

    YanıtlaSil
  3. bir odada iki kişi telefon görüşmesi yaptıktan sonra gittiği yerde tuzağa yakalandı ama şapka sayesinde kurtulduk :)))

    YanıtlaSil
  4. tut elimi hily merak etme bu ağırlıkla fazla havalanamıyor bu araba :))))

    YanıtlaSil
  5. kırmızı tuşa basıp raketle kovaladım yıldırım bulutunu
    özgüvenim tazelendi :))

    YanıtlaSil
  6. üç saniye içinde uçaktan atlayıp üç saniye içinde paraşütü açmak gerekiyor sağlıklı iniş için
    bu arada evde çocuklar kurabiye yiyorlar

    YanıtlaSil
  7. diğer odadan anahtar testere domuz kumbara alıp heykelin burnuna tıklayınca gizli kapı açıldı
    haritadaki bütün yerler aktif artık

    YanıtlaSil
  8. gizli odadan mumya dahil her şeyi aldım
    ilk odadan foto makineside almıştım yazmamışım

    YanıtlaSil
  9. haritadan parka gittim sağ tarafta robot köpeğe tıkladım üstüne binip kırmızı tuşa bastım diğer taraftan muz ve teneke kola aldım
    muzu maymuna verdim

    YanıtlaSil
  10. madene gidip tekerlek aldım
    insan kafaları olan dağa gittim ordaki çocuğun resmini çektim
    hamburgerciye gidip ketçap aldım

    YanıtlaSil
  11. x ray gözlüklerle maymuna bakıp şifre gördüm 8356
    yerden muz kabuğunuda aldım

    YanıtlaSil
  12. mumyayı kadının oraya ağacın yanına koydum kumandayla kontrol ediliyor ama bişey eksik sanırım

    YanıtlaSil
  13. burgerci çocuğun arkasından hardalı almayı unutmayın:)

    YanıtlaSil
  14. mumyayla parktaki kadını kaçırıp testereyla bank tahtalarını kestim

    YanıtlaSil
  15. mumyayla kadını kaçıramadım korkmuyor bu kadın

    YanıtlaSil
  16. isabelles in evine gidip aldığım muz kabugunu ve bank tahtalarını dolabın önüne koydum

    YanıtlaSil
  17. muzu aldığınız yerde ağacın dibinde kola kutusu var onuda alın

    YanıtlaSil
  18. dicle nasıl kaçtı kadın mumyadan anlatırmısın

    YanıtlaSil
  19. mumy kontrol kumandası var ondan hareket ettire bilirsin

    YanıtlaSil
  20. gmz scare tuşuna basıp mumyaya tıkla mouse la kadına doğru tıkladıkça yürüyor

    YanıtlaSil
  21. ben scare tuşuna basmadan hareket ettirdim o yüzden yazmadım

    YanıtlaSil
  22. mumya geziniyor zaten
    kumandayla kontrol ediyorum ama kadın görmüyor
    oyunmu takıldı acaba
    kadının kucağına oturacak nerdeyse ama kadın görmüyor

    YanıtlaSil
  23. hareket etmeden önce mumyaya bişey vermişmiydiniz

    YanıtlaSil
  24. kolay gelsin arkadaşlar :)

    YanıtlaSil
  25. daağa gittim kaykay ile enerjiyi birleştirdim ama ucamıyorum

    YanıtlaSil
  26. kadının tam önüne geldiğinde kadına tıkladım öyle görmüştü

    YanıtlaSil
  27. kadının üzerine doğru yürü gmz mause ile tıkla

    YanıtlaSil
  28. sağ ol hily hoşgeldin

    YanıtlaSil
  29. gmz kaçıra bildinmi?kadını

    YanıtlaSil
  30. kadının önüne gelince tekrar scare tuşuna basmıştım

    YanıtlaSil
  31. enerjiyi arabaya takmıştım başka bir enerji daha mı var kaykayla birleşen

    YanıtlaSil
  32. kemer ve fotografı birleştirip oyle ucuyorsun barış

    YanıtlaSil
  33. oldumu ? ordan ayrılırken rayları ve çekiçi almayı unutma

    YanıtlaSil
  34. adsız kemeri nerden aldın

    YanıtlaSil
  35. herhalde ilk köpeği aldığımız yerden idi kemer olduğunu daha sonra anladım ama :) bir alete kemerine benzettim

    YanıtlaSil
  36. dicle oldumu ben son bölüme geldim ama malesef prof u geçemiyorum

    YanıtlaSil
  37. yardıma ihtiyacınız varmı

    YanıtlaSil
  38. yok adsız bende takıldım:(

    YanıtlaSil
  39. ben biraz daha ilerledim sen nerde takıldın dicle

    YanıtlaSil
  40. bir kahve molası vereyim:)

    YanıtlaSil