2011/11/25

Philosophers Mystery



Yeni oyun.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

9 yorum:

  1. kapı karşıdayken kanepeden pazıl aldım
    satranç tahtasında
    sarı turuncu
    mavi yeşil pembe
    kılıç çiçeğinin dibinden pazıl
    dolapta c2 e4 g2 e2 e4

    YanıtlaSil
  2. sol üst çekmecedeki dönen pazılı yaptım levye aldım
    kare pazılı yaptım balta aldım
    18
    398
    769
    98
    kerpeten aldım

    YanıtlaSil
  3. kerpetenle delikli topun içinden levye ile sütunların ortasından yukardan pazıl aldım baltaylada sütunların önündeki saksıdan aldım

    YanıtlaSil
  4. çekmecedeki yere aristotle yazdım çekiç aldım
    o kelimeyi googlede arattım mutluluk kendimize bağlıdır gibi bişey çevirdi aristonun lafıymış

    YanıtlaSil
  5. çekiçle duvardaki resmin arkasındaki yeri kırdım pazıl aldım

    YanıtlaSil
  6. mavi kırmızı pembe yeşil sarı
    satranç tahtasına göre renkleri girdim pazıl aldım

    YanıtlaSil
  7. son çekmeceye üstteki harfler ahs heykelin yanındaki
    alttaki harfler apa kapıdaki harfleri girdim ortadaki harfi deniyordum baston aldım kuş heykelinin altındaki pazılı alıp çıktım

    YanıtlaSil