2011/11/17

Perplex Room Escape

123Bee yapımı yeni oyun..İyi eğlenceler..




14 yorum:

  1. tw masasının alt rafından çakı..
    pc nin yanından kırmızı kalemlik..içinden cerwel..
    twnin üstündeki kitaplardan birinde yazı wardı çakı ile aldım..

    YanıtlaSil
  2. aynı şekilde duwardaki tablodanda aldım çakı ile..
    pencerenin önünden ayıcık..
    pencerenin perdesini çektim..
    yatağın yanındaki komidinin üstünden 2lt yazan süt şişesi..

    YanıtlaSil
  3. kimse yok mu yahu ? özlemimm nerdesin hemen gittin mi yahu

    YanıtlaSil
  4. sağdaki dolabın çekmecelerinden kaset we stopwatch yazan bir item..
    sağ ekrana geçtim yerden yeşil anahtar..
    twnin yanından bant mı zil mi anlamadım bir item..

    YanıtlaSil
  5. duwardan saat..
    saatin arkasını çewirdim iki adet pil..
    ayıcığı about yapıp yan tarafında yeşil anahtar dediğim itemi kullandım 3. kağıt parçası..

    YanıtlaSil
  6. twnin ordak ikitapların sağındaki şifre yerlerine, cetweli, süt şişesini, we diğer iki itemi daha kullandım..

    YanıtlaSil
  7. 150mm,8000,2000,60 yapınca değerleri, teyp..
    teybi about yapıp kaseti taktım..
    teybi pencerenin önüne masanın üstüne koydum, kasedi çaldım, güwercin kağıt getirdi..

    YanıtlaSil
  8. 4 kağıdı karşıdaki şifre yerinde kullandım..yani 4 kağıdı harflerin üzerine tıkladım...
    kelime oluşturcaz sanırım oluşabilecek uygun kelimeye göre de harfleri bulacaz çok bilirim ya ing. :)

    YanıtlaSil
  9. news= NORTH EAST WEST SOUTH

    YanıtlaSil
  10. uno= birleşmiş milletler örgütünün ing. yazlışı
    Organization United Nations sanırım

    YanıtlaSil
  11. bir item aldım about yapıp pilleri taktım..
    saarch = South Asian Association for Regional Cooperation

    YanıtlaSil
  12. mbbs= Bachelor of Medicine and Surgery
    4 tane item aldım..pili taktığım kutuya da bu 4 aldığım parçaları taktım..
    kolları indirdim..renkler çıktı..

    YanıtlaSil
  13. sağ ekrana geçtim çıkan renkleri ( kırmızı sarı mawi yeşil ) kapıya girdim bitti..

    YanıtlaSil
  14. cümleten ii akşamlar kalın sağlıcakla we hoşça..

    YanıtlaSil