2011/11/21

Ouka

Yeni puzzle oyunu..İyi eğlenceler..


39 yorum:

  1. zewkli bir oyuna benzior, 3. lewelde mausu sağ tıklayınca çiçek sabitlenior, çiçeğe tıklayınca da diğer bölüme geçilior..

    YanıtlaSil
  2. 4. bölümde çiçeğe baya bir tıkladım 2,3 tur döndük,bir sonraki geçeceği yeri kestirerek oraya tıkladım, diğer bölümdeim..

    YanıtlaSil
  3. 5. bölümde de mausa sağ tıkladım..geçtim..

    YanıtlaSil
  4. 6. bölümde çok hızlı hareket edior,yakalamak mümkün deildi, bir kaç denemeden sonra, bir süre sonra yawaşlıor..öyle geçtim..

    YanıtlaSil
  5. 7. bölümde de aynı mantık..

    YanıtlaSil
  6. 8. bölümde çiçeği sol üst köşeye getirince sol alt köşeye düşüor,sonra tıklanabilir çiçeğe..

    YanıtlaSil
  7. 11. bölümde mausunun sol ok tuşuna bir çok kez kez tıklayınca çiçek geldi..

    YanıtlaSil
  8. 12. bölüm pek zormuş.

    YanıtlaSil
  9. hilyimm çok teşekkür ederimm. annem ben de ya fazla bakamıyorum. bitanesin.

    YanıtlaSil
  10. ne demek canım benim, fırsatını bulduğum anda, yeni oyun gördükçe yüklemeye çalışıorum...
    Annende sen de iyisindir inşallah..

    YanıtlaSil
  11. 12.bölümde soldan 3 aşağıdan 4.cm. kesiştiği yerde yakaladım nihayet :)

    YanıtlaSil
  12. harikasın Barış ya bingo tarif 14 de takıldım şimdi :)

    YanıtlaSil
  13. buarada yorum gönderirken zorlanıorum, sol taraftaki oturum açtan bloğuma girip anca öyle dolambaçlı yoldan kullanıcı adıma girip, yorum yazabiliorum

    YanıtlaSil
  14. ahaha yorum yazarken oyunda mausun oku tam ortada yukarda kalmış,çiçekte tam ordaydı geçtim iyi mi :)

    YanıtlaSil
  15. 14 ve 15 tede senin ilk söylediğin gibi sağ mouse yaptım

    YanıtlaSil
  16. 14de sağ tuş işe yaradı da 15de olmuor

    YanıtlaSil
  17. mouse en sağ taraflardayken çiçek sabitlendi sağ mouse yaptığımda hily

    YanıtlaSil
  18. 5. bölümde ve 3. bölümde sağ tıklamak ben de bişey değiştirmedi.
    ama bi şekilde 3 ü geçtim 5 i geçemiyorum derken çok hızlı hareket ederek tabii sağ tıkladım sonra hızlıca çiçeğe gittim.

    YanıtlaSil
  19. 16. bölüm boş çiçek falan yok

    YanıtlaSil
  20. 11. bölümde hint dedim, mausun sol tuşuna tıkladım ama uzunca basılı tutarak bekledim..öyle çiçek geldi..

    YanıtlaSil
  21. 16 yı açtığında çiçek war ama hemencecik yukarı gidior gözden kayboluor..

    YanıtlaSil
  22. 15 we 16 yı geçemedim ben

    YanıtlaSil
  23. 16 nın cevabını ararken bir vieoya rastladım.
    harika bir gösteri izlememnizi tavsiye ederim.

    http://www.youtube.com/user/performerouka

    YanıtlaSil
  24. sağol hily.
    16 yı geçtim. önce exit yaptım sonra oyuna girerken faremi yukarda tuttum açılır açılmaz o yukarı çıkarken tıkladım biti.

    YanıtlaSil
  25. bakıorum canım, buarada yeni oyun war bakmak istersen..
    benim çıkmam lazım..kolay gelsin sana..

    YanıtlaSil
  26. 15 e senin için yine baktım sağ tıklayarak yaklaştırdım çok hızlı üstüne gittim

    YanıtlaSil
  27. Kolay gelsin arkadaslar :)) Her sorunun altındaki hint kısmına basarsanız ipucu veriyor.. Mesela 14 te mouse a hiç dokunmadan beklemek gerekiyor :)

    YanıtlaSil
  28. Eğlenceli oyunmuş :)) Ellerinize sağlık.. Ben de bitirdim sizin ve hint lerin yardımıyla :)

    YanıtlaSil
  29. zewkli bir oyuna benzior, 3. lewelde mausu sağ tıklayınca çiçek sabitlenior, çiçeğe tıklayınca da diğer bölüme geçilior..oynadığım en aptal oyundu,yaklaşık yarısı sağ tıklayarak geçiliyor,not=ilk bölüm hily den alıntıdır,sanki oyunu kendi yapıpta siteye getirmiş...

    YanıtlaSil
  30. aptalca bir oyun kabul edin oynadıklarımıza göre,3 slices vardı puzzle oyunu,bundan çok iyi idi deneyin!

    YanıtlaSil
  31. Adsız yaptığın bu yorumla herşeyden once oyunun yapımcısının emeklerini hiçe saydığının, o oyunu buraya yükleyen hily nin emeklerini hiçe saydığının farkında değil misin????. Hiç birşeye saygı duymuyorsan emeğe saygı duyman gerekir.. Kaldı ki bence de çok guzel bir oyun :) Tartışırsak kim haklı çıkacak? Sence guzel mi doğru, yoksa bence güzel mi? Yoksa oylamayla mı karar vereceğiz guzel ve ya kötü olduğuna ?

    Lütfen,artık, başkalarının fikirlerine ve zevklerine saygı duymayı ögrenelim.. Sevsek de sevmesek de... Beğenmedim deyip fikir beyan edebilirdin bu en doğal hakkın ve son derece normal.. Ama nedense sen, illa başkalarının zevklerini aşağılamak zorunda hissettin kendini..

    YanıtlaSil
  32. selam adsız..
    aynen öyle,ewet oyunu ben getirdim, siteye..
    oyunun çözümünü yazan,yazmaya çalışan herkes, o oyunun yapıpcısıdır gibi bir mantığa sahipsin sanırım, sadece güldüm:)
    oyunu bende dahil olmak üzere beğenenler oldu ki, oyunun sonunu getirdik imece we keyif ile..
    benim anlamadığım, -kendi deyiminle-o kadar aptalca bulduğunu söylediğin oyunu neden oynadığın? :)

    YanıtlaSil
  33. En kötü en basit (Adsızın tabiriyle tabi) oyunları bile birlikte oynayarak gayet keyifli ve güzel hale getiren tüm arkadaşlara teşekkürler :)
    yalnız oynayınca malesef en güzel oyunlar bile acayip sıkıcı oluyor..
    keşke birlikte olmanın keyfini herkes yaşasada oyunun içeriğine çok takılmasa

    YanıtlaSil
  34. keşkeee Barışçım
    :o)

    YanıtlaSil
  35. Barışcım :) Ağzına sağlık...
    Ayy şimdi sağlık dedim diye, adsız arkadaşlar atılmasın ortaya.. Ağız sağlığından sen ne anlarsın diye.. Hemen belirteyim sadece temennide bulundum.. Böyle konuşan ağızlar hep sağ ve sağlıklı olsun hep diye...

    YanıtlaSil