2011/11/21

Modern Blue Room Escape

Yeni oyun..İyi eğlenceler..


8 yorum:

  1. masanın üstündeki bardağın we kağıdın altından puzzle parçası..
    karşıda soldaki tablonun arkasından bir parça daha..
    soldaki we sağdaki wazoların altından da, etti 5..
    soldaki we sağdaki abajurlara tıkladım içlerinden anahtar düştü...

    YanıtlaSil
  2. sol we sağdaki abajur dedim ama yatağın yanındakileri kastetmiştim...
    ekranın sağındaki abajure tıkladım içinden bıçak düştü..

    YanıtlaSil
  3. soldaki we sağdaki koltukların minderinin altından kablo..
    yatağın her iki yastığını kestim bıçak ile puzzle parçaları..

    YanıtlaSil
  4. kilitli en üst we en alt çekmeceleri açtım anahtar ile puzzle parçaları..
    kabloları duwardaki soldaki we sağdaki priz yerlerine taktım aydınlandı, tw de sayı çıktı (345)
    karşıda duwardaki siyalı yere puzzle parçalarını koydum bir tane eksik..

    YanıtlaSil
  5. karşıda sağdaki tablonun arkasından da son puzzle parçası..
    onu da yerleştirince yatak mı koltuk mu neyse onun üzerine anahtar düştü ama alamadım!!

    YanıtlaSil
  6. sorunlu sanırım oyun...anahtarı alamıorum :S

    YanıtlaSil
  7. evet bende alamadım anahtarı

    YanıtlaSil