2011/11/21

Maio Escape Game 4



Yeni kaçış oyunu.


Oynamak için tıklayınız…Click to play…>>>>

6 yorum:

  1. yerden üç kırmızı yıldız
    o odadaki dolaptan bir sarı yıldız ve sarı yıldızı aldığım yerden mavi delikli kağıt

    YanıtlaSil
  2. diğer odada parmaklıktan kağıt sehpanın altından sarı yıldız
    kağıda göre 10 8 2 4 girdim duvardaki dönen yuvarlakları kağıt pasif oldu ama tornavida lazım sanırım

    YanıtlaSil
  3. delikli kağıdı duvardaki rakamların üstüne koydum 9815 kablo aldım
    saatleri yapınca kağıt aldığım parmaklık açılmış anahtar aldım
    anahtarla açtığım yerden kırmızı adam aldım
    sanırım siyah beyaz yerin ip ucunu verecek

    YanıtlaSil
  4. kırmızı adamla fişi birleştirip prize taktım ip ucuna göre siyah beyaz yeri tuşladım sarı yıldız aldım

    YanıtlaSil
  5. sarı yıldızları taktım anahtar alıp çıktım
    bir ara kırmızı yıldızlarıda takmıştım ama işe yaradımı bilmiyorum
    teşekkürler

    YanıtlaSil