2011/11/21

Macro Virus: Isolation


Yeni oyun..İyi eğlenceler..


16 yorum:

  1. oyunun açılması zaman alıor..

    YanıtlaSil
  2. bu oynanmamış
    sağdaki dolaplardan yeşil yangın söndürücüden kırmızı L
    soldaki kırmızı şişelerden sarı anahtar
    sağ üst lambalardan sarı L aldım hepsi birleşti
    elimdeki şeyi kapının yanındaki gri yere tıkladım açıldı
    kabloları birleştiriyoruz
    kapı patladı ilerledim
    alttaki m ye basınca harita çıkıyor sol üstteki odada şifreisteyen pc var
    tuvalette tornavida isteyen havalandırma

    YanıtlaSil
  3. sağ üst odada element tablosu harita ve yazılı kağıt var

    YanıtlaSil
  4. tek başına oynanmayacak bir oyunmuş
    ip uçlarından bişey anlamadım

    YanıtlaSil
  5. Bu oyun yarım kalmış.. Gmz nin soylediklerine ilaveten bir de kapının sağındaki alttaki dolaplardan yeşil bir L harfi aldım.. hepsi birleşiyor kendiliğinden item yerinde..
    Birleşen aleti kapının sağ tarafına tıkladım.Çıkan kabloları birleştirdim.

    http://imageshack.us/photo/my-images/855/kablolar.png/

    Krşıdaki odaya ilerledim.. Yerdeki sandalyenin sağında bir kağıt var.. Karsıda da bir harita ev elementlerin oldugu bir tablo.. Haritadaki kısaltmaların aynısı elementlerin oldugu tabloda da var.. Muhtemelen onların sayı değeri kullanılacak..

    YanıtlaSil
  6. Haritalı odadan çıkınca sağ tarafa gidince tuvalet var.Tuvalette lavabonun sağından yerdeki mavi itemin arkasından eldiven aldım.Havalandırma için tornavida lazım.

    YanıtlaSil
  7. haritalı odadan sola gidince kimyasal yazan bir oda var. Kapısı şifre istiyor.Haritalı odada PA, CO,LA eyaletleri işaretli.. Elementler tablosunda bu simgeleri buluyoruz. Pa-91, Co-27 ,La-57..

    Haritadaki derecelerine gore küçükten büyüğe Pa-La-Co olarak sıralayınca 915727 çıkıyor.. Kimyasal kapısını açıyoruz bu rakamla...

    YanıtlaSil
  8. Kimyasal bir karışım yapmamız lazım sanırım ama.. Rastgele ve kapıdaki renklere gore tıkladım ama bayagı ilginç karısımlar yaptım.. Bazıları dallanıp budaklandı, bazı karışımlarım, beheriyle birlikte tuz buz oldu :))

    Koridora çıktım.. kimyasal kapısından daha ilerledim.. üstten mavi kablonun sarktığı bir odadayım.. Duvarda bir kapak var acılmayı bekleyen Ve yerde de bi bilgisayar var..Sağda devrilmek uzere , hatta devrilmiş olan dolabın sol ayakucunda bilgisayar.. Şifresi konusunda henuz bir ipucu yok ama :(

    YanıtlaSil
  9. Biraz daha ilerledim asansore doğru.. kablolar kopmış ve elektrik kaçağı var.. Orada taşların arasından tornaivda aldım. Tornavida ile tuvalete geri döndüm.. Duvardaki paneli açtım.. İçinden fener aldım.

    YanıtlaSil
  10. Hmm azıcık kopya.. Haritalı odadaki kağıtta yazan kırmızı harflerle anagramdan destruct buluyoruz ve bilgisayara giriyoruz.

    YanıtlaSil
  11. Burada renkler var ama sanırım renklerin yeri değişecek. Renkleri de tam tutturamadım ama.. deniyorum umarım olacak :))

    YanıtlaSil
  12. Hay Allahım bir türlü tutturamadım renkleri.. Acaba gördüğüm renklerle tıkladığım renkler mi yanlış..

    YanıtlaSil
  13. Kopya bakmaktan başka carem kalmadı.. Olmuyor renkler.. yeşilin tam tonunu tutturamadım bir de koyu kırmızımtrak olana hala karar veremedim.

    YanıtlaSil
  14. Hay Allahım maviymiş ya :(( Ya onların gözünde bir sorun var ya benim :(( resim aldım..

    http://imageshack.us/photo/my-images/820/renkler.png/

    YanıtlaSil
  15. Yptığım karışımı haritalı odadaki otların üstüne döktüm.. Haritanın önündeki masanın ön tarafında iskeletin başının hemen üst kısmında anahtar var.. Eldivenle anahtarı alıyoruz. Bilgisayarlı odadaki kapağı açıyoruz.. Soru soruyor.. Evet desem mi demesem mi bilemedim :(

    YanıtlaSil
  16. Kapatmayınca hiçbişey olmadı.. Yes diyoruz,ortalık kararıyor.Fenerle bakıyoruz.ortalıkta dolaşan yeşil böcekimsi seylere tıklıyoruz, tıklamayınca ben öldüm sanırım.. Tekrar aynı yerden başladı ama. O şekilde böcekimsilere tıklaya tıklayay asansöre doğru gidip soldaki kapıdan anahtarla dışarıya çıkıyoruz..
    Teşekkurler....

    YanıtlaSil