2011/11/23

Lucky Goldfish

Yeni oyun..İyi eğlenceler..


15 yorum:

  1. herkese günaydın :)

    YanıtlaSil
  2. yataktan bıçak aldm ve yatagın yanında işaretli olan yeri kestim balık aldım

    YanıtlaSil
  3. koltuktan kerpeten ve balta aldım

    YanıtlaSil
  4. diger koltuktan levye

    YanıtlaSil
  5. çekmecedeki pazılı yaptım bir balık daha

    YanıtlaSil
  6. saksıdan çiçek kesme makası akdım bir diger çiçegi kestim bir balık daha

    YanıtlaSil
  7. levyeyle sehpanın ayagındaki yre dokundum çekmecedeki saat yeri aktif oldu

    YanıtlaSil
  8. saat değil pardon :)

    YanıtlaSil
  9. raftaki balıktan ve çiçeğin birinden baltayla balık

    YanıtlaSil
  10. çıkmam lazım oynayanlara kolay gelsın

    YanıtlaSil
  11. kutudaki baklava dilimlerini çekmeceye girince bir balık
    sehpanın altındaki mors alfabesi, rakamları girince bir balık

    YanıtlaSil
  12. dolaptaki renkleri girince kumanda
    kumandayka tvde şifre

    YanıtlaSil
  13. o mors alfabesi nedir

    YanıtlaSil